|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik stap zondagochtend op het vliegtuig........7.00 weg, half 9 daar. hahaha
|
|
||||
|
||||
Quote:
7:00 van huis en dan half 9 in Reifnitz?
|
||||
|
||||
wss vertrekt zijn vliegtuig om 7 uur..
moet je dus nog aan het vliegveld, 2 uur tevoren voor het inchecken enzo maargoed, het zal in ieder geval sneller zijn als met de auto lijkt me al lijkt me de autoreis juist ook een belangrijk onderdeel van de trip ..
|
||||
|
||||
Auto staat klaar. 4:00 vertrekken we!
|
||||
|
||||
miss ga ik ook nog wel even samen met --daniel--
|
||||
|
||||
Quote:
Stond deze auto toevallig 's morgens, deze week, bij een tankstation tussen Duiven en Zevenaar richting Duitsland??? René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Het wordt een goeie roadtrip Emiel (Eurotrip)
|
|
||||
|
||||
Heb tr zin an.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Anus ik wel! cameratje mee en gaan!
|
||||
|
||||
Quote:
Zou kunnen, dinsdagmorgen dan. Hij had een lek in de vacuumslang naar de turbo, dus die werkte niet.
|
||||
|
||||
Ik baal ook dat ik er dit jaar niet bij ben. Volgend jaar waarschijnlijk ook niet, maar het jaar daar op gaan we er weer voor. Hopelijk met een hele dikke passat.
De kentekenplaat van die RS4 is ook wel gaaf. En de MK3 van Emiel is ook weer errug lekker. Veel plezier voor iedereen die gaat en de autoreis heen hoort er gewoon bij. Althans vind ik dan. We zien de foto's wel verschijnen
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat klopt, was dan rond 5 uur 's morgens, toen kwam ik er langs. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Quote:
Zou kunnen, ik kreeg net iets later een sms dat ze toen dat euvel hadden. Is onderweg weer opgelost gelukkig.
|
||||
|
||||
Ik ga dus donderdag avond vertrekken die kant op, maar hoe gaat dat verder in zijn werk, het is mijn eerste X (ben dus worthersee maagd) maar als ik op google earth kijk is worthersee zelf een piepklein plaatsje met ong. 30 huizen... waar moet ik mijn navi op instellen. En kan iemand mij dingen vertellen waar ik ZEKER heen moet?
Emiel
|
||||
|
||||
Op de navi moetje Reifnitz hebben, dat ligt aan Worthersee Daar staat ook het magische MK2 beeld ...
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Helaas, MIVW was er dit jaar eerder |