![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou zie ik het pas, Emmen weet ik inderdaad wel. Daar heb ik mijn Santana opgehaald ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou ben je toch wel een beetje aan het pushen Tjaap..
|
|
||||
|
||||
![]() @ Tjaap
Je bent gewoon niet leuk bezig tjaap, jetta91 probeert gewoon iets te laten zien en zal geen photoshop expert zijn, jammer dat jij dat gelijk de grond in moet boren... ook jammer dat je niet je ongelijk toegeeft op een reactie als die van Samurai die 100% terecht is!
|
||||
|
||||
![]() Misschien een idee om naast Moderators en Admins nog een Maatschappelijk Werker aan te nemen @ Volksforum?
Zodat iedereen leert om op elkaars replies te reageren zoals ze dat graag willen zien... Kom op...niet zo zeuren...`t gaat om de auto`s toch..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is het hele punt! ![]()
|
||||
|
||||
![]() welkom terug,
en succes met je jetta!
|
|||
|
|||
![]() haha neej die blijven er niet op zijn bmw doppen volgens mij,
ik hou eerst heel even de originele velgen eronder, maar ga binnenkort even kijken bij mn vriendin dr oom, die is zelf een golf 1 gti cabrio aan het restaureren, en die heeft een hele zooi velgen liggen ATS classics Pirelli velgen, milionair velgen en meer van dat spul maar voorkeur gaat uit naar ATS classics
|
|||
|
|||
![]() na een paar gare jetta's gezien te hebben kwamen we een golfje 2 tegen,
na een paar keer heen en weer gemaild te hebben, en de golf gezien te hebben en een testritje later, was de keuze snel gemaakt, het is een Golf II geworden en dus geen jetta, het is een 1300 multipoint injectie, bouwjaar 1988, en ziet er van binnen en van buiten uit als of hij zo uit de showroom komt, en is geweldig goed onderhouden ( alle nota's aanwezig ) hij ziet er zelfs zo goed uit dat er meteen maar de beslissing is genomen om er vrijwel niets aan te doen, dus geen verlagingen, andere koplampen of wat dan ook, alleen misschien op den duur toch nog de ATS cup velgen maar daar gaat het dan ook ecgt bij blijven. morgen of overmorgen gaan we hem ophalen, en dan volgen uiteraard direct de foto's
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hè jammer, ik zat alweer te wachten op een photoshop ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hahaha neej ik kijk wel uit ![]()
|
||||
|
||||
![]() Toch gefeliciteerd met je golf, ik moet zeggen goede keuze!
|
|||
|
|||
![]() ![]() Dit is hem uiteindelijk geworden, morgen zal ik even kijken of ik de tijd kan vinden om wat meer foto's te maken, dit was de foto die bij de advertentie stond ![]() voorals nog niet veel plannen, en dat is juist omdat hij er nog zo netjes en mooi uitziet, maar iniedergeval ATS cup velgen, op den duur een nieuwe set smelle bumpers met chromen bies, en zag laatst ergens klapraampjes voor aan de achterzijde, maar die koste nog 400 euro dus dat wordt even sparen ![]()
|
||||
|
||||
![]() zo ziet er netjes uit die golf,
en toch zou ik hem als ik jou was wel verlagen..word ie nog mooier ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou hem ook iets verlagen, ik vind hem op de foto erg netjes maar ook erg sober / anoniem, met chromen biesjes zal hij al mooier zijn denk ik!
Wieldoppen zou ik er gelijk aftrekken en het kanaal inflikkeren, stalen velgen is altijd nog beter als die afstandse action wieldoppen...
|
||||
|
||||
![]() Ziet er zeer maar uit hoor. Met bovenstaande ben ik het zker eens. Dan bedoel ik het verlagen en de wieldoppen. Succes in ieder geval.
|