|
||||
|
||||
Thnx Gerard
Quote:
Klopt, alles is gestraald en gecoat. De uitlaatbuis was niet de bedoeling: zou ook afgeplakt worden tijdens het coaten Idd de coating zou daar weer af kunnen gaan maar de kachelpotten is geen probleem, coating zit er nog goed op.
|
||||
|
||||
Leuk verhaal, van een prachtige kever gerk! Zou niet teveel meer knoeien met je hoogt trouwens, ding staat super zo
|
||||
|
||||
hey gerk supper man die kever van jou...
moest even nadenken wie je was kwam me zo bekend voor...zag je op de lucht gekoelde meeting ook in drachten. maar nou weet ik het weer je bent de vriend van martine toch..van de sintjansberg in drachten..(oud buurmeisje) |
|
||||
|
||||
Hey Gerk,
Ziet er toch koel uit, die wagen! Da's toch wel het voordeel van jezelf beperken tot één klusobject he! Waar heb je je motorblik laten PIPpen? De velgens van m'n bus beginnen toch weer wat te roesten, daar baal ik best wel van eigenlijk... Jens |
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx! Maar idd, de vriend van Hoorde van Richard al dat je ook een Golf 1 had, maar wist niet welke.
|
||||
|
||||
Quote:
Die beperking bevalt mij idd zeer goed Jens Plaatwerk heb ik bij Boerema Coating Service (BCS) laten doen, in Drachten. Prima prijs en werk!
|
||||
|
||||
hoe haal je eigenlijk zo'n raamslinger eraf?
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by Beetlefreak : 04-02-2009 at 23:53. |
|
||||
|
||||
Achter de witte kunststof ring zit een veer: je kunt het deurpaneel naar binnen aanduwen, 'de deur in'.
Dan zie je in de raamslinger een klein spietje zitten die de slinger aan het draaimechanisme verbind. Voorzichtig eruit tikken: et voilÃ*! Zelfde geld voor de deurkruk.
|
||||
|
||||
Mooi verslag van je ride Gerk, ding is echt helemaal goed!!!
zie je op retro weer zeker? (ge hebt nen pb btw) grtzz Jens!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks!
|
||||
|
||||
Klaar voor Maikäfertreffen in Hannover Donderdag!
Afgelopen maandag en dinsdag lekker lopen sleutelen aan de kever zodat ie er deze zomer weer een beetje fraai voor staat, maandag begonnen met de achterwielen. Er zit nu aan adapter op van 5*205 -> 4*130 zodat ik de trommels nog kan afstellen, bij de 4*130 trommels kon dat niet meer. Staat nu ook mooi gevuld in de schermen! Daarna de treeplanken eraf getrokken en vervangen door nieuwe. Ik had op Bad Camberg in juni 2007 een set RVS-treeplanken gekocht en die moesten er eindelijk maar eens op. Verschil is ook duidelijk te zien En nog een paar fotoos van het totaalbeeld. MAG's er weer onder, Alberts blijven erop. Verder weinig veranderingen t.o.v. 2007!
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 04-02-2009 at 23:54. |
|
|||
|
|||
leuk Gerk ...dorpels zijn ook zeer netjes .
|
|
||||
|
||||
Hiel kreas Gerker! Super Kever
|
||||
|
||||
Echt mooi keverke
|
||||
|
||||
vet!
denk dat mn tweede auto een kaffer wordt
|
||||
|
||||
dikke poep Gerk!
Respect...
|
||||
|
||||
Super kever!
Vind de velgen erg gaaf, ooit in spa al eens bij kinky mick staan kijken naar zo'n set.
|
||||
|
||||
Muchos graçias!! Kevertje heeft em afgelopen weken alweer goed bewezen,
probleemloze rit naar Hannover en natuurlijk bij de KCN regiomeeting van Fryslân. Afgelopen weekend stond de kever binnen tijdens de V.A.G. Fryslân meeting in Burgum, 500m van huis Door de jury (publiek) verkozen tot 2e prijswinnaar wat ik totaal niet verwacht had gezien het aantal super fraaie auto's! Dank voor de stemmen voor degenen die gestemd hebben!
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 10-06-2008 at 13:45. |
|
||||
|
||||
Ennuh Lennart, thnx voor deze echt super gave foto
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 10-06-2008 at 13:46. |