|
||||
|
||||
Quote:
Die komen t.z.t. nog wel. Bouw hem eerst helemaal weer op en ga hem dan weer schoonmaken o.a. onder de kap en binnen in de auto; daarna maak ik daar ook foto's van natuurlijk |
|
||||
|
||||
Ziet er erg gelikt uit!
mvg Mike |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks, ik doe m'n uiterste best Je auto al verkocht inmiddels? Groeten, Serge |
|
||||
|
||||
Nee nog niet,
is wel iemand nu die intresse heeft, daar hoor ik later deze week meer van. Hij moet echt snel weg, kost dik geld zonder dat ik ermee rij. maarja, mvg Mike |
|
||||
|
||||
Ga mijn auto te koop zetten, vindt een pirelli super en in deze kleur al helemaal. Maar ben wel afhankelijk van de verkoop van mijn huidige auto, die verkoopt helaas niet zo makkelijk... Hoe is het blok op dit moment?
|
||||
|
||||
Quote:
Blok en bak zijn zoals gezegd in prima staat; grote beurt gehad en voorzien van K&N luchtfilter in de luchtfilterbak. Distributieriem wordt nog vervangen. Zit ook een nieuwe accu in. Loopt als een zonnetje en trekt gewoon super. Schakelen is superstrak, geen roeren in de soep gedoe maar gewoon zoals een GTI hoort te rijden. Alles in combinatie met de V-Maxx schroefset is een genot om er in te rijden. Wat voor auto moet jij kwijt eventueel? Groeten, Serge |
|
||||
|
||||
Een Daihatsu Feroza haha..
|
||||
|
||||
Quote:
Ach, 500,- geef ik er altijd voor hahaha |
|
||||
|
||||
Geen intresse in een ibiza tdi, mr lee?
he dat rijmt mvg Mike |
|
||||
|
||||
Quote:
Ook voor 500,-........ Nee Mike, boven Budget zullen we maar zeggen, maar uh, verkopen dat ding, schiet namelijk mooi op met de pirelli |
|
||||
|
||||
Tja ben druk bezig een nieuw baasje te zoeken... weinig mensen die een recente auto nodig hebben...
mvg Mike Quote:
|
|
|||
|
|||
Geen belang bij een Mk3 Vr6 met een ABT blokkie erin
|
|
||||
|
||||
Quote:
Leuk speeltje, maar nee, dan kan ik net zo goed de Pirelli houden maar het gaat erom dat ik een auto minder wil |
|
||||
|
||||
Maandag komt er iemand kijke voor m'n auto, en hij wou perse maandag komen omdat t postkantoor dan open is.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dan mag ik wel op gaan schieten dus Als het goed is krijg ik komende week de velgen weer terug uit de spuiterij |
|
||||
|
||||
na doe rustig aan hoor. heb altijd me 2e wagen nog...
mvg Mike |
|
|||
|
|||
Ik heb wel interesse.
Stuur maar een pm naar me met je nummer! |
|
||||
|
||||
Quote:
je mag achteraan aansluiten in de rij |
|
||||
|
||||
Quote:
Er zijn nog 2 anderen voor je helaas; Mike (Hight) is nummer 1 en komt zaterdag kijken |
|
||||
|
||||
Quote:
En hij is de nieuwe eigenaar geworden SLOTJE AUB! |