![]() |
|
|||
|
|||
![]() Super dikke golf
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @Renegade: Dank je. Die van jou ziet er ook goed uit, wanneer komen de staaltjes eronder?
|
||||
|
||||
![]() gelukkig heeft iemand m gered super auto zeldzame combinatie smalle bumpers en die kleur
super ding
|
|||
|
|||
![]() Als ik ze heb
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooie wob wordt het weer deze moet weer nieuw leven hebben deze mk2.
|
||||
|
||||
![]() @fire and ice vr6: Dat zal wel in orde komen, ik ga hem eerst eens technisch in orde maken. Aangezien ik veel km maak met de auto. Hij zal in ieder geval vrij origineel blijven, en zo hoort een Edition ook naar mijn weten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog een foto van toen ik de wagen net gekocht had
En nog een foto gevonden van de Corrado voordat hij wegging, samen met de V8 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nice V8!!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Blij dat hij weer een goede eigenaar heeft! Echt een leuk golfje zo
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
toch geen porum ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat een geruststelling dat dit supermooie golfie gered is.....
had het heel zonde gevonden als ie in onderdelen weg had gegaan. goed bezig man!! gr gary |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor jullie reacties.. Ik zal proberen om er weer een mooi Golfje van te maken
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie mk2, zowel met ATS als BBS, keep up the good work
![]()
|
||||
|
||||
![]() Jou stijl kennende zal die een super strakke originele wagen worden...
gr ronnie
|
||||
|
||||
![]() Weer eens een kleine update..
Dit weekend heb ik een nieuwe versnellingsbak geplaatst, een 2Y bak van een 16V. Gelijk ook maar even een nieuwe koppelingset, druklager en alle schakelstangen vernieuwt. Mijn hallgever lag er ook maar wat aan te bungelen, dus gelijk ook even een andere ontsteking geplaatst. Bleek dat de wagen hartstikke verkeerd stond afgesteld wat ik al gemerkt had, de ontsteking stond helemaal verkeerd. Weer alles een beetje afgestelt en binnekort even door iemand met een stroboscooplamp 100% laten afstellen. Hij loopt in ieder geval stukken beter nu ![]() Het leek wel een meeting dit weekend ![]() De mijne eerst op zijn sterwielen gezet ![]() De auto's van een vriend van mij: De cabbie van mijn zus: Mijn golf en die van mijn zus haar vriend: De koppeling die erin zat was schijnbaar recent nog vernieuwd: Zo dat was het dan weer voor deze week ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jep door mij .... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hij heeft wel een beetje van mijn auto weg toen je die classic's er nog onder had.
Nette auto ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gelukkig liep hij vandaag heel netjes. Erg strak met die classics eronder hoor.
Binnenkort even wat schieten?
|
||||
|
||||
![]() Hey Erik,
Kijken of hij deze week even langs kan voor een goede afstelling van de motor. Hij heeft gister idd goed gelopen en zuinig ook ![]() Als het goed is krijg ik vanmiddag de filmpjes van gister.. Als je een mooie lokatie weet voor een shoot, just let me know ![]()