![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die wielophanging lijkt veel op die van mijn Passat! Hetzelfde principe, maar misschien een lichtere uitvoering bij Polow ofzo
![]()
|
||||
|
||||
![]() Klopt.
Bij mijn ex Audi 80 zat ook dezelfde ophanging (gelijk aan de passat). |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het echt een vreemd systeem, maar goed, wie ben ik
![]() Ik ben benieuwd hoe je ultimate low budget verlagingsset bevalt trouwens ![]() |
|
|||
|
|||
![]() .
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 17:12. |
|
||||
|
||||
![]() Prima .. thanks voor de info. Die achterlichten en knipperlichten komen trouwens wel echt van een G40 hoor
![]() ![]() Vandaag de verlagingsset binnen gekregen ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuk leuk!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren GT stuur gehaald voor 25€
![]() Stukken beter dan het originele (voor vergelijking zie beginpost). ![]() En nog een foto van de GT grill die ik eergisteren heb gekocht voor 20€ ![]() ![]() Stuk mooier dan dat embleemloze, glanzende onding die btw te koop is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Brute audio installatie
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eergisteren de verlagingsset gemonteerd met de nieuwe velgen
![]() Eerste plan was 13" met 175/50, maar ik ben toch maar gegaan voor 16" staal icm 165/40 Nankang`s ![]() ![]() ![]() Weet nog niet wat ik beter vind staan, met of zonder de wieldoppen. Verlaging staat voor wel mooi alleen achter kan de auto nog wel 2/3cm zakken. Dus als iemand nog wat goedkope veren heeft te liggen met een flinke verlaging ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kijk dat ziet er al eens tuk beter uit!
zou wel die doppen er niet opdoen, dat zwarte staal steekt juist mooi af |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit, doppen zijn geen porum, en ik zou ze zilver spuiten.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad ja die doppen da`s niet mooi onder deze auto, ik zou inderdaad of de wielen mooi glanzend zwart maken of indd zilver, ziet er wel mooi uit nu met die 16"wielen en de verlaging hij ligt toch maar ff mooi plat hahaha gr ronnie
|
||||
|
||||
![]() GT stuur heeft wat gezelschap gekregen, namelijk een GT cockpit/tellers.
![]() Toerenteller ipv analoge klok ![]() Vorige eigenaar had alleen de naalden rood gemaakt. Gelukkig ging dat er goed vanaf dmv aceton/thinner ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je de toerenteller ook aangesloten?
|
|
||||
|
||||
![]() Natuurlijk
![]() ![]() Nieuwe draagarmen en stabilisatorstangrubbers zijn er nu ook. Dus binnenkort sessie 2 voor de ophanging. Ook heb ik vw2 klauwen gekocht en nieuwe remschijven en remblokken. Heb via een member een handig remontluchting apparaatje gekocht dus ook gelijk de remvloeistof maar verversen. Last edited by Lieuwe : 28-04-2008 at 18:25. |
|
||||
|
||||
![]() wat dacht je van een zwaardere motor ipv die 1.0?
![]() ik heb trouwens niks te klagen over de standaard remmen? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Tis een 1.3 monopoint 55pk Als je vaak achter elkaar hard remt merk je het door de betere warmteafvoer waardoor je minder fading krijgt. Je hebt dan ook minder kans op het kromtrekken van je schijven.
|
||||
|
||||
![]() vw2 klauwen is icm geventileerde schijven ipv massieve schijven. Huidige remschijven en blokken zijn bijna op dus daarom gelijk maar gekozen voor geventileerde. Via Alberto een setje vw2 klauwen gekocht .. nog bedankt hiervoor
![]() Motor is idd een 1.3. Voor dagelijks gebruik zijn die 55 peekaa`s wel voldoende. |
|
||||
|
||||
![]() ik heb ook die vw II klauwen toen gemonteerd je merkte inderdaad best dat het toch wat beter remde als normaal, ik heb toen wel ook de rembekrachtiging mee omgebouwd van een G40,dacht namenlijk dat deze iets meer druk leverde..
ps, kawouter van hier op het forum heeft nog een verlagings setje in de aanbieding dacht ik..was geloof ik niet te duur.volgens mij was dat iets van 85mm voor.. en 70 achter moet je maar eens kijken of hij die set nog heeft.. gr ronnie
|
||||
|
||||
![]() Hier zijn de schroefpoten voor achter als je nog interesse hebt...
![]() ![]() ![]() Btw als je verbreed staal zoekt ik heb ook nog matig SSF 13"8j te koop...