|
||||
|
||||
De veren zijn gelijk gebleven, dus inderdaad, zakt nog even ver door.
|
|
||||
|
||||
En is dat op te lossen met andere bladveren (lees; zijn er andere bladveren te koop voor een caddy).
|
||||
|
||||
er zijn zowieso 2 soorten, oud en nieuw model. En Bullockstyle had destijds ook speciale veerpakketten voor verlaging te koop (las ik bij toeval vorige week in VWScene uit 2000)
|
||||
|
||||
Helemaal mee eens wat hierboven staat.
Nog wel een kanttekening: ik heb de aanslag rubbers gewoon laten zitten. De as zal, nu hij 'verlaagd' is (oftewel, de as verhoogd is) bij 'doorzakken' eerder de aanslagrubbers raken, dus echt ver kan hij nooit meer inveren. Ik heb overigens laatst nog zonder enige moeite een van mijn motoren vervoerd met de Caddy, dus een beetje gewicht kan ie nog best hebben. Loopt niet eens aan met verbrede 16" steelies eronder.
|
||||
|
||||
Wij hebben ook ooit een caddy verlaagd en hiervoor heb ik van te voren wat tekeningen gemaakt in autocad. Achteraf nog wel wat kleine aanpassingen gedaan, maar het werkt wel. Mocht er iemand in de tekeningen geinteresseerd zijn dan hoor/lees ik het wel
|
||||
|
||||
Quote:
doppinda1 is wel geitresseerd denk ik.is een maatje van me afz marcel |