|
||||
|
||||
Quote:
Huh...bij mijn GLi-16V zat het nog weer anders! Ik heb er helaas geen foto's van, maar ik had die balg bij het gas-pedaal. Maar zie hier onder de kap, nergens geen balgje, maar er zat toch echt een originele werkende Cruise-controll op.
|
|||
|
|||
strak man een amerikaan lekker houden zo
|
||||
|
||||
ik zou het wel willen, is er makkelijk aan te komen en is dat makkelijk aan te sluiten de cruise control.
is er iemand die dit ooit gedaan heeft?? heb namelijk een 16v.
|
||||
|
||||
Het is bijna niet te krijgen. Ik zoek er ook al een tijdje naar, maar als het te krijgen is kost het vaak veel geld, en is het ook nog regelmatig incompleet.
Via google kan je een hele mooie "how-to" vinden, van iemand die het in een golf3 gebouwd heeft. Systemen van een audi100/200 moeten ook passen, zolang het maar een vacuumgestuurd systeem is. (met balgjes en schakelventielen).
|
|||
|
|||
Vandaag de auto eindelijk kunnen verzekeren ( was nogal een probleem omdat deze uitvoering niet in de computer stond...) en voor de eerste keer mee naar huis genomen.
Rijd echt super lekker en de airco doet het ook nog goed ! Thuis even de boekjes doorgenomen en erachter gekomen dat de auto uit Toronto, Canada komt . In het boekje staat de Jetta ook steeds afgebeeld met gewone europese gordels, mischien dat dit in Canada gewoon standaard is ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Jan deze is echt dik , maar je schrijft dat je er weer usa kentekenplaten op monteerd, maar staat dit ook op het kenteken code 18.2 geloof ik, maar voor de rest Super auto |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt wel ja.
|
|||
|
|||
Vandaag de auto "even" gepolijst en gepoetst.
De grille met rode rand en donkere koplampen van mijn witte Jetta ook meteen over gezet. US kentekenplaat uitsparing voor achter , orginele oranje knippers voor de voorbumper en nieuwe schroefset zijn onderweg ! Snelle foto van na het poetsen : |
|
|||
|
|||
idd is onder weg naar jou toe Jan
een canadees das leuk , even een dealer bellen in canada voor een nummerplaat houder , ik heb er wel paar liggen van dealer uit Victoria B.C en van een plaatselijke dealer uit Duncan B.C Quote:
valt wel mee op ebay staan zat setjes te koop Last edited by Alberto : 05-04-2008 at 21:13. |
|
||||
|
||||
Die kentekenhouders zijn te groot voor de 18.2 plaat.
Je moet het kenteken dan in een vierkante plaat laten persen en zelf de plaat op maat knippen, snijden of zagen. Wil dit nog steeds een keer doen. Om mijn 1552 Design plaathouder te kunnen monteren.
|
|||
|
|||
deze niet ....hier staat de reklame van de dealer op
die neemt een groot gedeelte van de ruimte al in beslag |
|
|||
|
|||
Weer lekker bezig geweest met de Jetta.
De oranje knippers zitten er nu in, ook de US plaatjes en kentekenplaathouder. Spiegels vandaag ook nog ff gespoten. Ook is er een schroefset gemonteerd, heb gekozen voor TEC van skg en die bevalt erg goed (kan erg laag en toch niet heel erg stug). Meteen een nieuwe radio gekocht van Alpine, doet het supergoed icm het orginele soundsysteem ! Het verbrede staal in 8x14 wat van mijn witte Jetta af komt ook nog ff gemonteerd. Vorige week al weer de grille met rode rand er uit gehaald en de orginele terug gezet en de auto een lakverzegeling (diamondbrite) gegeven. De auto is ook helemaal nagekeken door een garage en meteen nieuwe schijven en blokken voor gemonteerd, voor de rest was het allemaal prima ! Last edited by tiefflieger : 12-04-2008 at 19:49. |
|
|||
|
|||
erg mooi Jan .
persoonlijk zou ik de oranje rood achter lichten er in houden in combinatie met voor lijkt mij dat mooier |
|
|||
|
|||
Had ik me ook al bedacht Alberto .
Achterlichten worden weer orgineel. Schroefsetje gaat ook nog een standje lager. Verder heb ik trouwens ook nog de trekhaak eraf gehaald, nu nog ff dat gat dichtmaken... |
|
||||
|
||||
Quote:
Dikke auto man ! |
|
||||
|
||||
Kwijl, kwijl..... Een fantastische wagen! Originele knippers voor ziet er goed uit, ook de smalle platen vallen goed in de smaak. Deze hou ik in de peiling.
|
||||
|
||||
Erg mooi geworden zo
|
||||
|
||||
He Jan,
gave bak zeg! Al zouden iets grotere velgen hem denk ik beter staan, maar wat niet is kan nog komen! Die achterlichten, sja, vind die donkere Hella's ook erg gaaf! Echte GT look! Veel plezier ermee, en maak er wat van! |
|
||||
|
||||
Heeeel mooi. |
|
|||
|
|||
Thanx mannen, grotere velgen ben ik nog over in twijfel.
Zit nu erg dicht met de banden op de wielranden, die zijn nog helemaal orgineel en wil ik ook zo laten ... Mischien zijn zwarte Sebrings met een rood randje iets ? |