|
View Poll Results: indoor meeting | |||
lijkt me super | 71 | 82.56% | |
leuk | 12 | 13.95% | |
tja moet dit nu | 1 | 1.16% | |
nooit doen ...want | 2 | 2.33% | |
Voters: 86. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
Jazeker dit jaar nog het plan is ergens eind oktober dit jaar , waar ergens in het noorden Het plan is als volgt een indoor meeting met stands en waar je in en uit kan rijden als je weer weg wilt Als iemand van de organisatie er nog iets aan toevoegen wil ga gerust jullie gang Quote:
Vind ik ook jammer , het is een poll dus we zouden het graag willen weten waarom het geen goed ideé is |
|
||||
|
||||
Ja leuk...... heb er ook wel eens aangedacht..
In Belgie doen ze het wel meer... en je kunt het in de winter doen. Goed plan. Alleen zijn die huren voor die hallen nooit op te brengen, tenzij je dicht bij het vuur zit. Doen
|
|||
|
|||
Het lijkt mij echt super, maar ik ben bang dat het voor mij een beetje te ver weg is.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maak er een leuk weekendje uit van |
|
||||
|
||||
Quote:
Kan wel verklappen ... het is NIET in het F.E.C. Leeuwarden |
|
|||
|
|||
Quote:
uuum nog niet aangedacht, maar wel een strak plan Ik zit in die tijd net in de 5 ploegen dus komt dit misschien wel zeer gunstig uit. |
|
||||
|
||||
thialf
|
|||
|
|||
Quote:
die kost voor 1 dag 20,000 euro |
|
|||
|
|||
Quote:
is ook jammer . daarom heeft ronny er ook ...'' want '' achter gezet elk commetaar is welkom , ook negatief trouwens lennart ...kunnen we op jou rekenen ? |
|
||||
|
||||
WTC Expo
|
|
|||
|
|||
Quote:
Nee WTC s nog duurder dan duur |
|
||||
|
||||
Maakt niet uit waar het is als het maar gezellig wordt
|
||||
|
||||
Gezellig wordt het zeker.
|
||||
|
||||
Nou als het gezellig word kom ik zeker ook .
Heel goed plan .
|
||||
|
||||
Staat nog een hele grote loods leeg in Surhuisterveen
|
||||
|
||||
Als je toch een indoormeeting wilt gaan houden en je wilt een beetje op de kosten letten, waarom dan niet bijv, in een parkeergarage?
|
||||
|
||||
Quote:
het oude pand van de bruin/harry vos groot genoeg
|
|||
|
|||
De plek komt wel goed heren /dames
De hallen zijn groot genoeg , 10.000 meter Ook zal er een hal zijn waar we een hapje en een drankje kunnen krijgen een onderdeeltje kunnen kopen , kort om een meeting zo we die nu gewend zijn Maar dan binnen . Reacties over waar het is lijkt mij niet belangrijk Wel over hoe jullie het zien , Voorbeeld wat verwachten jullie er van ? wat moet er te doen zijn ? wil je een hoek voor jou auto reserveren ? wil iemand er staan met onderdeelen verkoop ? wil er iemand 2e hands onderdeelen verkopen ? meld het ons , zo word het nog gezelliger Want Gezellig word het 100% Last edited by Alberto : 30-03-2008 at 09:09. |
|
||||
|
||||
Quote:
Aan ons zal het niet liggen we doen ons best |
|
||||
|
||||
Quote:
met jullie komt het toch altijd goed is wel bewezen dacht ik zo