|
||||
|
||||
eindelijk iemand die niet de fohn van z'n vriendin hoeft te jatten
|
|||
|
|||
hier weer een paar fotootjes, motertje is er met de oer kracht van Auke uitgetild heeft er een paar bont en blauwe benen aan over gehouden
|
|
||||
|
||||
Motortakel/kraan kan je bij boels of bo-rent huren voor een paar tientjes, scheelt je je rug en blauwe benen
|
|||
|
|||
hallo forumers, bedankt voor alle reacties.
hier weer een paar fotootjes de kabelboom en hier de schade tot nu toe Last edited by m@rtine : 20-03-2008 at 16:43. |
|
||||
|
||||
valt mee als dat alle schades zijn !zelf even lassen?
|
|||
|
|||
las zelf niet via via een mannetje in het dorp die wel wil lassen
het linker voor scherm moet vervangen en achter in de rand van de wielkasten roest ie wat maar verder valt het allemaal erg mee |
|
||||
|
||||
Quote:
oei en ik wil dan 8j en 9j gaan steke |
|
||||
|
||||
hallo martine & auke
goed bezig, even info voor stein, kleurcode la6d selvasgrun als ik het goed heb, maar lekker belangrijk voor jullie, golf wordt overgespoten met kleur ***** . het gaat lekker zo, lente zon en 14graden celcius eerst even een witte pasen mee pakken.
|
|||
|
|||
hier weer een paar fotootjes
Auke is bezig geweest om de moter ruimte schoon te maken hier voor het schoonmaken en hier na het schoon maken Last edited by m@rtine : 20-03-2008 at 22:22. |
|
||||
|
||||
Goed bezig zie ik wel ! ,maar word nu wel benieuwd naar de kleur ,hij word toch niet roze toch?
Velgen zijn wel leuk trouwens !
|
|||
|
|||
weer ff een 2 tal foto's
momenteel zijn we bezig om het interieur passend te maken, als ie er in zit volgen er weer foto's. |
|
||||
|
||||
Leuk project! Ben wel erg benieuwd naar de kleur die er op komt. Word ie gespoten of gerold? Ben vandaag nog langs gehobbeld, had wel even om het hoekje kunnen loeren
|
|||
|
|||
mister cool: de auto word door Auke gerold en je mag altijd ff langskomen om om het hoekje te loeren.
de achterbank zit er zo'n beetje in nog een paar kleine aanpassingen en hij zit goed. hier een voorproefje van het interieur. |
|
||||
|
||||
hmmmmz.. die leuning is wel heel erg hoog
|
|||
|
|||
hoef ik mn achterraam ook niet te blinderen zie er zo ook niks meer door
ik vind hem zelf inderdaad ook wel erg hoog, we gaan ff kijken of we dat kunnen veranderen Last edited by m@rtine : 22-03-2008 at 22:40. |
|
|||
|
|||
word weer een mooie mk1.
|
|||
|
|||
Achterbank was idd te hoog het andere deel moet nog aangepast worden.
en het verkleinde deel moet nog opgespannen. Het andere deel wordt gedaan als Auke zn vingers t weer aan kunnen. |
|
||||
|
||||
Zo lijkt de achterbank wel beter inderdaad, leuk interieurtje dus. Mooi werk
|
|||
|
|||
Netjes gedaan met die achterbank, en zeer bruut hoe die velgen er uitsteken.
|
|
||||
|
||||
Wat is dat voor een interieurtje??
Jammer en zonde, dat jullie de golf gaan rollen .... |