|
||||
|
||||
Rarara waar ben ik vandaag geweest ...
|
|
||||
|
||||
Eau Rouge!
Wat ik me eigenlijk nog afvraag, is het een 16v?
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik : 29-03-2008 at 19:22. |
|
||||
|
||||
Gister het ander setje gaan halen, en dit zijn ze ...
Borbet A in 7,5x17" ET35, ik ben een grote fan van de 9x16" Borbet A's maar daarvoor zijn nogal grote wielkast-werkzaamheden nodig, wat ik dus niet van plan ben ... Totally back to the 90's, dees wielen passen heel goed bij het concept wat ik in gedachten heb vind ik ... Ze hebben wat werk nodig, maar ik heb 7 stuks dus ik kan eerst wat experimenteren qua kleur etc ... Ik denk trug origineel zilver met een gepolierde boord het mooiste gaat zijn! Qua banden zat ik te denken aan 195/40 Toyo Proxes 4's ofwel eens gek doen en 185/35 derop trekken ... Erik, het is geen 16V, voorlopig toch grtz |
|
|||
|
|||
leuk setje wielen voor een passat !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Leuke wielen, erg netjes voor een passat! Mooie foto ook bij het circuit
|
||||
|
||||
Gister een Simons groep A uitlaatlijn besteld (63.5mm vanaf de kat), ben eens benieuwd :wub:
Binnenkort ook eens werk maken van de (bescheiden) ICE voor m'n jaren '90 cd'kes nog eens af te spelen :lol: grtz |
|
|||
|
|||
uber dikke passat Tom maar dat wist je al
|
||||
|
||||
erg dikke bak
|
||||
|
||||
Uitlaat steekt er dus onder, lekker beschaafd geluid met een leuke grommel opt einde :wub: De achterbumper en (bijgewerkte) trekhaak zijn trug mooi zwart, nu de rest van de GT kit nog ... grtz |
|
||||
|
||||
mooie passat, komen die borbet er nog onder?
|
||||
|
||||
Super apparaat, maar dat wist je al.
Mogen die zwarte platen erop in belgie?
|
||||
|
||||
Borbet's staan nog in de planning ja, eerst even opmaken en een plat bandje erop
Enneuh, die zwarte platen mogen niet, boete = 50€, maar das het risico van het vak natuurlijk ... grtz |
|
||||
|
||||
In de rapte eens een Borbet gepast, toch van verschoten hoe groot deze tonen :blink: zijn thans dezelfde maten als de BBS copie's ...
Komt wel goed denk ik, randje polijsten, hart trug zilver spuiten en an een 185/35 erop :ph34r: |
|
||||
|
||||
Quote:
en dan een stuk naar moeder aarde... heel erg goed bezig hier, super 35i!
|
||||
|
||||
Die velgen passen wel erg goed bij de auto wat vormgeving/tijdperk betreft
|
|
||||
|
||||
De talloze krassen, vooral op het dak en motorkap beginnen me serieus te storen, binnenkort toch eens werk van gaan maken voor den auto te herspuiten, en het leder interieur, en de electrische ruiten en spiegels, en ... Werk genoeg dus :lol:
En aangezien de $ zo laag staat heb ik zin om iets lekkers voor de motor te laten afkomen :wub: grtz |
|
|||
|
|||
Quote:
hoort ook bij de leeftijd mooie auto man ..goed voorbeeld voor me |
|
||||
|
||||
dit is een erg mooie 35i doe zo verder !!
|
|||
|
|||
Mooie wagen !
De borbets staan hem ook goed !
|
||||
|
||||
Motorplannen gaan niet door, had een turbosetje in gedachten maar het zal uiteindelijk bij een standaard revisie blijven, mss nog nen andere nokkenas en lichte kopbewerking maar dat zien we nog wel ... De reden hiervoor is simpel, vanaf volgende week heb ik eindelijk mijne droomauto en daar offer ik graag een paar andere projectjes voor op, de gekke dagen zijn voorbij :lol: Da betekent uiteraard niet dat ik deze ga verwaarlozen, alles wa ik heb liggen komt er nog in/op (das wel best veel nog), maar veel nieuws zal er niet worden bijgekocht ... grtz |