|
|||
|
|||
Ook een 1.3 MH komt vooruit hoor! Haalt de 160 idd wel na enig aandringen. Met 3 man in een 1.8 kwam ik ook niet hoger dan deze snelheid...
Ik heb trouwens nog wel een 1.3 NZ staan. Moet nog gepoetst en gekeurd worden... Kijk maar in m'n topic voor wat meer info... |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat wassie zo goed als ja, krijg vandaag te horen dat de beste koper toch nog even naar een andere jetta gaat kijken begint het geouwehoer weer maar weer even afwachten dan tot hij bij de andere jetta is wezen kijken ..
|
|||
|
|||
Hmmm dat is lekker dan, daarom vraag ik altijd handgeld (heb je tenminste nog iets...) .
|
|
||||
|
||||
heb je een pm gestuurd maar geen antwoord
|
||||
|
||||
ik heb wel wat terug gestuurd
tis iig geen geschikte kandidaat, ik wil er een die geen roest heeft enzo ook niet waar ik aan moet gaan spuiten en alles, dat bedoel ik met netjes maargoed, ik staak de zoektocht even tot ik meer weet ..
|
|||
|
|||
[QUOTE=tiefflieger]1.3 NZ doet kwa rijden niks onder voor een 1.6 weet ik uit ervaring...
nou mijn ervaring is toch liever een 1.6 of beter een 1.8 monopoint. 1300 hoef ik niet meer in een golfje,in een polo is t wat anders,ben blij dat ik nou een 1.6 op de kop heb getikt voor wijnig geld,er zit niet veel verschil in ma toch,dus ik raad je aan om min. een 1.6 te pakken,ik heb ook nog een jetta 1.8 i monopoint rp motor,das nog beter en zuinig en best snel,ma ja wie ben ik...... is dit niks voor je http://link.marktplaats.nl/148043308 Last edited by passatje2 : 18-03-2008 at 19:28. |
|
||||
|
||||
al de zoveelste die een andere definitie van nette of netjes heeft ..
met een nette bedoel ik een nette, geen roestige, getjoende od ranzige
|
|||
|
|||
ok dan,ik denk dat je beter zelf kunt zoeken want ik denk als er een puntgave mk2 ergens staat en iemand weet dat dat ze m lekker zelf gaan bekijken om evt te kopen,dus succes met verderzoeken..........
|
|
||||
|
||||
toch bedankt..
|
||||
|
||||
Er zijn erg erg weinig mk2's te vinden, voor het bedrag dat jij zoekt die geen roest hebben.
Ze hebben allemaal wel wat, en eentje met weinig km's zou ik toch ook niet zo 123 voor gaan. Koop liever een auto uit 90 met 200.000 km, Das ongeveer 10.000km per jaar! Dan eentje met zogenaamd 100.000 km, want dat vertrouw ik niet. Ben automonteur geweest, heb een hoop auto's gezien in mijn tijd. En zeker ook een hoop vw's, en vw's rotten nu eenmaal graag! Veel succes met je zoek tocht, als je lang en hard zoekt. Vindt je zeker iets! In Duitsland kijken geen optie??? |
|
|||
|
|||
Quote:
Mee eens!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb er ook maar 1tje nodig nee maar er komen regelmatig goede voorbij op marktplaats.. je moet er alleen snel bijzijn, .. dat is een beetje het euvel aangezien mijn jetta nog niet weg is en niet zeker is offie wel weg gaat dus ik wacht wel even af en dan zie ik het wel
|
||||
|
||||
duitsland...... 1 woord, 1 antwoord
|
||||
|
||||
tja, kan.. maar gezien de rompsloop koop ik liever een NL'er
nu komen er verhalen dat het wel meevalt enzo maargoed.. ik wacht geduldig af, de jetta is toch nog niet weg gooi er maar een slotje op, alssie verkocht is open ik wel een nieuwe
|
||||
|
||||
definitief slotje nu ... *zucht*