|
||||
|
||||
Ik ben er inmiddels ook achter, deze stekkers worden geleverd met de gratis (niet geactiveerde) versie van VAGCOM.
Verschil in functionaliteit is hier te vinden: http://www.ross-tech.com/vag-com/vag-functions.html
|
||||
|
||||
Heb de kabel gisteren binnen gekregen.
er zat ook een CD-rom bij met de drivers voor de USB en een versie van VAGCOM Het zal de niet geactiveerde versie zijn zoals stijn zegt maar ik neem aan dat ik mn cruise control er wel mee aan het draaien krijg. Ik ga maandag kijken hoe en of het allemaal werkt. |
|
||||
|
||||
Het is helemaal gelukt!
De software is idd een versie waar je niet alle functies van kunt gebruiken maar cruise control activeren ging geweldig! |
|
||||
|
||||
zit de handle er ook al in?
|
||||
|
||||
Quote:
Ja zit er ook in en werkt perfect! Ik moest de bijgeleverde kabel wel leggen. maar was ook zo gebeurt die schuif je onder het contactslot in 2 sleufjes waar ie origineel hoort en dan klik je die achter de zekeringkast in de stekker wie er ook al ligt en geregelt! |
|
||||
|
||||
Quote:
Zo was het bij mij idd ook, de kabel zit immers in de handle
|
||||
|
||||
Quote:
Nee er zat nog een extra kabel bij om naar beneden te leggen. De kabel wie uit de handle komt sluit je daar op aan. |
|
||||
|
||||
Naja, whatever Hij doet het! En bij mij voldoet het al 4 jaar!
|
|||
|
|||
ik heb een vraagje: ik heb zelf een vento 1.8 en is behoorlijk luxe uitgevoerd zoals electrise ramen voor en achter electrise spiegels enz nu is mijn vraag, zou ik nu ook cruisecontrol op dezelfde manier kunnen inbouwen als bij een tdi? ligt de kabel er bij mij ook?
alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Maar wat voor kleur was die stekker? ff voor de zekerheid want ik ben ook bezig met electrieke spiegels maar daar ligt bij mij geen voorbereiding voor. Ik heb ook echt een cl met niks erop of eraan standaard....
|
||||
|
||||
@ VWmark: als het goed is heeft je Vento in tegen stelling tot de TDI motoren nog gewoon een gaskabel. Dan vervalt de mogelijkheid van hendeltje monteren, vinkje aanzetten en gaan.
Voor een motor met gasklep heb je eenvoudig gezegd een tweede gaskabel, een stappenmotor en wat stuur elektronica, naast de hendel zelf, nodig. |
|
||||
|
||||
Quote:
info cruisecontrol benzineauto
|
||||
|
||||
Quote:
een zwarte 4 draads brede.. stekker ligt ergens los achter de zekeringskast. is de enige losse stekker wie ik had met 4 draden naast elkaar. |
|
||||
|
||||
ga ik daar vd week is naar kijken of ik die ook heb
|
|||
|
|||
bedankt voor de reacties ik zie dat het voor mij jammer genoeg niet zo eenvoudig is
en zal gewoon met mijn voeten gas blijven geven 8) |
|
||||
|
||||
Quote:
Damn, dat is nog eens een handleiding. Erg compleet