|
||||
|
||||
Quote:
Dat heb je eerder gehoord Was gezellig heren! Dacht binnen een half uur weer buiten te zijn maar dan sta je 1½ uur bij een paar jetta's te kleppen Voor de rest idd veel plastic fantastic!
|
||||
|
||||
ben er vandaag ook even wezen kijken, was opzich wel mooi maar er stond ook een hele hoop te extreem getunden auto's tussen, maar das natuurlijk ieder z'n smaak.
verder wel vermaakt hoor Groeten |
|
||||
|
||||
Ik doe mee voor een hal vol forummers. VAG-meeting in het klein. De andere hallen hoef ik niet weer te zijn, vond ik echt niks
|
||||
|
||||
Ik doe mee alleen een hal voor het volksforum
|
||||
|
||||
Quote:
en ik ben volgend jaar ook van de party maar er mogen geen geile vrouwtjes tegen jappie zijn type 1 leunen was weer ff gezwellig |
|
|||
|
|||
Was in onze ogen goed geslaagd , weer wat kunde op gedaan hier en daar
Ook kwa organisatie weer leuke intresante kennis op gedaan Organisatie van racing expo had het er over dat er vandaag 15.000 bezoekers waren geweest top zeker gezien het lekker weer was buiten Onze opzet was ,ook onze smaak te laten zien Zo als al vaak werd gezegt , er stond veel bling bling , gaas en te groote spoilers Het leek mij dus een goed idee onze smaak ook te laten zien Dat je van een "oude" Volkswagen ook een leuke auto kan maken zonder die bling bling + onze meeting op 8 juni natuurlijk te promoten Hoop dat we er volgend jaar met een hal VOL met volksforumers kunnen staan nog paar kiekjes top wielen Henk geen volkswagen maar wel lekker en dat in Eddie's Jetta edwin's golf 1 ... Last edited by Alberto : 24-02-2008 at 21:10. |
|
||||
|
||||
Heb me nog best vermaakt in Leeuwarden vandaag, vooral het driften was erg leuk om te zien. Ook veel bekenden gezien, waaronder Sikke-Aant waarbij ik wat laat zag dat hij het was.
En tussen al het plastic stonden ook zeker wel mooie autos, die witte civic met rode velgharten was wel 1 van de mooiste van de beurs! |
|
||||
|
||||
Quote:
Roze
|
|||
|
|||
Quote:
Roze kant ..... ronny heeft veel mooiere foto's |
|
||||
|
||||
Nou komt u maar dan...
Misschien kan dat dan mijn dag nog een beetje goedmaken...
|
||||
|
||||
Last edited by siepgti1978 : 24-02-2008 at 21:24. |
|
||||
|
||||
vandaag niet meer jongens , hou het nog even voor me zelf \
morgen weer een dag , zit nu lekker aan een |
|
||||
|
||||
Quote:
haha dacht ik al maar ik moest ook weer verder want wij waren met een hele groep en das niet echt iedeaal op zo`n beurs maar ik vond die show het mooist indd, ook die dikke dakar trucks blijfen super. ik hoop dat ik m`n caddy volgend jaar klaar heb, met z`n nieuwe motortje er in dan kan die er ook bij staan als dat mag |
|
||||
|
||||
leuke beurs op zich maar nog een hal vol volksforummers erbij was mooier geweest!!maar nog een radiateur voor de mk 1 td gescoord!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Dat ding vond ik ook echt super! @ ronny: Bier en vrouwen gaan goed samen, dus kom op met die foto's
|
||||
|
||||
Ja wel weer even leuk om alles te zien!!
De BlingBling wagens is mijn smaak niet echt, maar de stand van vagfryslan maakte alles wel weer goed!! Volgend jaar VAG hal?? Krekt wat!! Kan ik alvast reserveren? |
|
||||
|
||||
Bling bling auto's met 18inch wielen, en dan remmentjes....zelfs die op mijn fiets zijn groter...
Was een erg leuke beurs, alleen waarom moet je nou continu een bass dreun laten horen. Van een kwaliteit 0 en welke alleen maar het gebouw laat schudden. Of leg je een versterker aan de aardlus..... Het zal wel aan mij liggen........
|
|||
|
|||
Quote:
waren meer die daar niet over te spreken waren de man kreeg later ook een verbod trouwens |
|
||||
|
||||
Quote:
Ligt echt niet aan jou, was zeer vervelend. Werd er ook erg moe van... Maar dat vind ik zowiezo van al die dreunende subwoofers
|
|||
|
|||
Quote:
Vette velgen Wat voor merk is dat? |