![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De auto waar ik in gereden heb is dus zo'n auto.............kale carosserie, echte rolkooi erin en geen showkooi, dan subframe bouwen en dan motor erin hangen. Remmen en onderstel van een vr6 erin hangen. Maar doordat de vr6 motor zo veel meer weegt en de golf II dus zwaar wordt aan de voorkant is echt bochten vegen er niet bij..................vind het stuk voor stuk poser auto's. Als je echt lekker wilt vegen en gummen met zo'n auto moet je niet een vr6 erin hangen.............en aub niet beginnen over mijn rijervaring. Rij al geruime tijd, heb circuit- en autocrosservaring, heb driftcursussen gehad en vro I en II met de motor. Daarnaast ook brandweerchauffeur. Weet dus waar ik het over heb. ![]() Lijkt leuk zo'n motor maar pk/kilo verhouding is niet echt lekker.
|
||||
|
||||
![]() Even off-topic: Zou dit te compenseren zijn door achter wat extra gewicht toe te voegen? Zodat de verhouding weer wat meer naar 50/50 gaat?
Tuurlijk, als je voor snelheid gaat wil je natuurlijk een zo licht mogelijke auto, maar een goed uitgebalanceerde auto geeft toch veel meer "freude am fahren"?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ideaal... ![]() Helemaal leeg halen en licht maken wil niet altijd zeggen dat ie beter op de weg licht he. ![]() Dus Ed, dit is wel te compenseren, al denk ik niet dat extra gewicht achterin kwakken de beste oplossing is. Je zult het voornamelijk in de ophanging moeten zoeken.
|
||||
|
||||
![]() Je snapt het niet denk ik
![]() ![]() En nog schuift dat ding rechtdoor...........vr6 is geen motor voor een II........gooi er dan een 2,1L 8v in met Webers...........quattro bak en achteras...........dan heb je wat lekkers ![]()
|
|||
|
|||
![]() heb geen turbo op mijn vr6 ,maar rijdt toch echt prima kerel ,niks mis mee
|
|
||||
|
||||
![]() Kan nu echt niemand begrijpend lezen?
Ik heb het over vegen en gummen met een auto...............rechtuit tuffen met zo'n ding lukt nog wel en een rotonde over gaat ook nog wel maar het echte werk is met die dingen geen zak aan...............
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik begrijp wel wat je bedoel maar ben het niet met je eens Met een golf 2 vr6 kun je ook best vegen en gummen geen probleem. ![]()