|
||||
|
||||
onder het mom van ,alles is te koop
bij deze mn auto is een 16v bj 90 kmstand 191xxx orginele hollander (vind ikzelf heel belangrijk ivm de historie van de auto) onlangs een koprevisie gehad (bonnen aanwezig) electrische recaro geen brandgaatjes of scheuren interieur is in topstaat 4 kopsteunen electr en verwarmde spiegels orgineel vag in kleur,nog niet op foto electr ramen orgineel vag met middeconsol abs remus uitlaat rvs vanaf de kat centrale vergrendeling alarm gemini bbs rm met bijna nieuwe banden kokerset orginele dikke bumpers 6 cm verlaagd alle emblemen aanwezig zeer aparte kleur LP7Z is geen gewoon smoke maar met een bruine gloed,geen kleur die je dagelijks tegen komt. alle keuringen toegestaan auto rijd en schakelt als nieuw ruitenwisser en achterlichten kunnen vervangen worden voor orgineel prijs voor al dit moois 3200 euro auto hoeft niet weg dus prijs is vast. hier de pica,s zal binnekort betere foto,s makenals het goed weer is gr menne
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" Last edited by redbull : 13-06-2008 at 22:43. |
|
|||
|
|||
Redbull, mijn pm niet gehad?
Wacht vol ongeduld op uw antwoord .. |
|
||||
|
||||
ja wel heb je ook een berichtje trg gestuurd dat ik m niet meer verkoop
wil hem eerst in orde hebben zit een storing in. en dan eens kijken hoe die rijd en of ik hem verkoop in ieder geval succes met je zoektocht houd (ons volksforum) maar op de hoogte
|
|||
|
|||
Niets ontvangen ... stuur me even alle info door en welke storing je hebt, heb nog steeds grote interesse, kunnen we verder misschien toch nog iets overeenkomen
|
|
||||
|
||||
Mijne is waarschijnlijk ook wel te koop
MkII Gti 8v. Recent aardig wat vervangen. Prijs: 1250 Pm me maar bij interesse
|
||||
|
||||
nou dan de mijne ook maar aanbieden dan!
Golf 2 16V 1988, TH-11-DJ. Iets meer dan 1 jaar in mijn bezit en in die tijd de tandriem en snaren laten vervangen, bij de APK zijn de beide dorpels weer helemaal opnieuw aangebracht door een collega die plaatwerker is geweest en is er eindelijk een middendemper onder gekomen. Tevens zijn de remblokken en schijven voor meteen vernieuwd met orginele delen (ik werk bij een dealer) Auto is heliosblauw en is aan de buitenkant helaas niet moeders mooiste meer, achterklep is slecht aan het worden en beide deuren hebben behoorlijk last van roest. Van binnen vallen 2 dingen op, de digifiz en de orginele electrische ramen. Helaas is de bestuurdersstoel gescheurd, dat is niet vreemd hè bij een auto met dik 2 ton! Extra, niet op de foto te zien zijn 16" stalen Opel velgen met wieldoppen en 165-50-16 Nankangs die ik net erbij heb geregeld, de Audi velgen horen onder mijn Type 1 cabrio. Auto is voorzien van bi-Xenon (6000K), centrale vergrendeling en er zit een vaste verlaging op, geen idee hoeveel cm. voor meer foto's zie deze link: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=26604 auto wordt verkocht met de orginele Gti achterlichten erin en voor de oplettende kijker, de linker dorpelverbreder zit er nu weer op. De ramen hebben geen folie maar zijn Sigla-chrome vraagprijs is 1750
|
||||
|
||||
Ik heb ook nog een edition one te koop...zie m`n onderschrift voor het topic
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wat is je budget?
|
|
|||
|
|||
is een Golf country geen handel
|
|
||||
|
||||
volgesn mij reageert hij niet meer
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Volgens mij is hij ook al lang voorzien...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jammergenoeg toch wel, als ik denk wat jij denkt Ik heb er geen tijd meer voor en rijdt er eigenlijk te weinig mee. Maar hij gaat alleen weg als ik de prijs ervoor krijg die ik wil. Hij mag weg maar hoeft niet weg Maar ik geef toe dat het wel een hele moeilijke beslissing is |