|
||||
|
||||
Quote:
Voor de Aircooled liefhebbers word er door een lokale groep Luchtgekoeld liefhebbers een rondrit georganiseert van ong. een uurtje. mischien is dat een reden om naar Dinxperlo te komen... @ Misha: Voor hoe lang ga je naar engeland? Twan |
|
||||
|
||||
Twan een klein jaar, ik ga daar studeren maar het is maar 1 studiejaar dus das een maand of 10
|
||||
|
||||
kan er helaas niet bij zijn, moet WERKEN
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom niet gewoon voor alle VW's? das toch veel leuker
|
||||
|
||||
Quote:
Regelen we helaas niet zelf, Maar wellicht kun je je met je golf ook aanmelden. Zou je terplekke even moeten vragen. Twan |
|
||||
|
||||
spypic:
|
|
||||
|
||||
heb dr weer zin in in deze super meeting
|
||||
|
||||
vw-wobshop is ook dit jaar weer aanwezig met een kraam.
|
|
||||
|
||||
denk dat ik dit jaar weer aanwezig ben.
vorig jaar goed bevallen |
|
||||
|
||||
Ik ben er wss ook bij!
|
|
||||
|
||||
Nog even een update!
Op de valreep hebben wij nog iets spectaculairs op ons evenement op 24 augustus! We hebben een act van het Go Fast stuntteam weten te regelen. Zij geven een spectaculaire Airshow onder leiding van 5-voudig wereldrecordhouder skydiven Erwin van Hooijdonk. Het Go Fast stunteam was eerder al op de zwarte cross aanwezig waar zij het wereldrecord bungeejumpen hebben verbeterd. Tevens worden er een aantal lowrider shows gegeven. Hier kan je zien dat een auto wel degelijk kan dansen. Naast dit alles is er ook nog aan een goed doel gedacht “De Runaway Brides”. 3 dames in een Volkswagen Golf diesel uit 1986 gaan de uitdaging aan en rijden hiermee vanaf Amsterdam naar Dakar. Hiervoor halen zij sponsorgeld op voor psychiatrische inrichting in Gambia. Info over de “Runaway Brides” op http://www.runawaybrides.nl/ en meer info over het goede doel dat zij steunen http://www.newcampama.nl/ Ook op ons evenement zullen zij proberen sponsorgeld op te halen en aandacht vragen voor hun reis. Verder is er een VW Markt, voor de kids een springkussen, een kunstenaar die prachtige karikaturen maakt van auto’s, eet & drink stands, een rondrit voor luchtgekoelde voertuigen en is de discotheek geopend!
|
||||
|
||||
Ik hoop dat ik het red met mijn golfje te komen, mijn motorblok van de 1.5 automaat ligt sinds vanavond uit elkaar, ik laat alle pakkingen en rubbers vervangen, dus ik hoop dat ik het allemaal ga redden. Ik kreeg vanavond bericht dat niet alles naar wens liep, bouten braken af, alles vast geroest enz enz, morgen word de kop nagekeken.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Ben er dit jaar weer bij, met mijn nieuwe mk2
Tot volgende week
|
||||
|
||||
Ik kom ook met m'n nieuwe G40 en mijn broer met de golf mk1 diesel
|
||||
|
||||
Even een aandachtspuntje!
De makkelijkste route is via Duitsland. Vanaf Arnhem richting oberhausen. afslag rees (Autohof) en volg de bordjes. De ingang van de meeting is namelijk verplaatst, dus de routing is ook veranderd. Mensen die via Doetinchem rijden: zodra de achterhoek ArenA zichtbaar is: PIJLEN VOLGEN! de afslag naar de ArenA die wij de vorige jaren hebben gebruikt is dit jaar afgesloten. Iedereen maakt als het ware een rondje er omheen. Je rijd dus een stukje Duitsland in, hier graag niet omkeren en terugrijden, maar de bordjes blijven volgen. Bedankt namens de organisatie! |
|
||||
|
||||
Quote:
Is er geen straatnaam bekend voor de mensen die met een navigatie systeem rijden?
|
||||
|
||||
Quote:
Staat gewoon op www.bistdudabei.nl onder main info. maar voor de liefhebbers: Achterhoek Arena Anholtseweg 49 7091 HB Dinxperlo The Netherlands |
|
||||
|
||||
Ben er ook wel denk ik, nog meer vanuit regio R'dam? kunnen we misschien samen oprijden..
Last edited by Arne : 20-08-2008 at 09:48. |
|
||||
|
||||
Kom ook wel ff kijken met de polo
|
|||
|
|||
ik ben er ook bij, wordt goed weer iig!!