|
||||
|
||||
Hey ben jij Freddie die €275,- euro bood op mijn originele VW spullen, hahaha.
Je hebt inmiddels wel doorgekregen dat ze daar niet voor weggaan lijkt mij, of dacht je dat zelf ook al nadat je had geboden? |
|
|||
|
|||
dat ben ik ja. ik dacht mischien wil die het wel aan mij verkopen voor dat geld omdat ik zo'n goeie jongen ben gaat weer over dus wel jammer. kan wel een turbo op die polo van jou. van die glader revisie af, loopt mooier en stukken sneller en zuiniger
|
|
||||
|
||||
Nee joh, mijn Polo blijft mooi origineel, op een aantal dingen na dan.
En als je er goed mee om gaat gaat het ook allemaal wel lang mee hoor. Maar leuke Golf heb je btw! |
|
||||
|
||||
Welkom op het Forum,
En even dit moet er uit:::: WAT EEN VETTE VR6!!!! Ik vindt deze echt super mooi. Niks meer aan doen., Gr Ronnie
|
|||
|
|||
eej ronnie bedankt voor je reaktie. Blauwe Ratlook Golf II Gti 8v zie ik in je tekst staan ben ook bezig met een type 2 golf 1600 eco turbo diesel. het is de bedoeling dat de golf wat old skool uiterlijk krijgt en wat een rat style. ik en een kamaraad van mij zijn hem nu aan het strak maken en wordt over zo'n twee weken over gespoten door mijn kamaraad, is auto spuiter. als die klaar is post ik de foto's wel nu eerst niet moet eerst klaar zijn vandaar dat het wat lang duurt.
|
|
||||
|
||||
Mooi highline! de garage waar mijn auto word gedaan staat er nu ook een paarse met paars leer, strakke uitvoering is het!
|
|
|||
|
|||
pedaalemmer zal wel niet zo'n highline zijn die ik heb zijn er bitter weinig van. heeft die ook aan twee kanten airbags en airco met schuifkanteldak en een amerikaanse tussen console, 3 deurs en schakelbak in plaats van automaat orgineel??
|
|
||||
|
||||
Leuk nog een ratje op het forum er bij,
gr ronnie