|
|||
|
|||
dank je vwcrewcab!
ik doe mijn best maar moet nog veel leren, dit is de eerste keer dat ik op deze manier een auto aanpak. gelukkig heb ik vrienden die me met het technische gedeelte kunnen helpen en een vader die het niet erg vind om mee te lassen enz (moet en wil ik zelf graag leren) |
|
|||
|
|||
ziet er goed uit...
Ben benieuwd naar het resultaat! grtz Thomas |
|
|||
|
|||
je pakt het goed aan.. en er is al veel gebeurt de laatste dagen.. succes ermee
|
|
|||
|
|||
nadat we de nieuwe neus hadden afgelast zijn we verder gegaan met het achterpaneel
eerst een beetje rustig los proberen te maken en goed kijken hoe het zit zodat we niet teveel wegslijpen daarna de tol erin nu weer de spatborden en achterklep monteren om zo weer maat te houden voor het lassen na het met enkele punten vastgelast te hebben, heb ik de spatborden en achterklep eraf gehaald om het achterpaneel helemaal goed af te lasen en zo zijn we weer een stukje verder bij een harde carroserie |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, mooie project dit trouwens.
|
|
||||
|
||||
Hey stond deze kever niet in Assen te koop? ben er toen eens langs gereden uit nieuwschierigheid maar kon ivm ruimtegebrek verder niets ondernemen.
Hij heeft een goeie baas (gekregen) zie ik wel! succes! |
|
|||
|
|||
ja inderdaad deze kever stond in assen te koop, en had daar achteraf niet zo'n heel goed tehuis maar ik hoop hem een beter leven te mogen geven
na de restauratie zal ie veel ritjes mee mogen maken |