|
||||
|
||||
Sow je hebt echt een mega mooie jetta gekocht, deze heeft een heel aantal jaren geleden naast ons gestaan bij VW-Mania (het jaar met t stoffige meeting terrein), was alleen niemand bij toen, jongens naast ons vroegen zich ook al af van wie het ding was..
en ik heb nog wel velgjes in de aanbieding, ats classics 7j et 03 (zeldzame et) 13" zwart met gepolijste versie 2 hoogglans gepolijst 2 origineel, krijg je er 2 bij voor af te raggen.. 4 Mattig SSF (SportStahlFelgen) 13" 8j et0 met 175-50-13, 2 banden goed 2 schuin afgesleten maar nog goed voor seizoen, harten zijn smurfblauw dus moeten wel gespoten worden..
Last edited by Berserker : 24-01-2008 at 08:55. |
|
||||
|
||||
welkom, mooie jetta op de bumpers na want die vind ik helemaal niks.
|
||||
|
||||
aah, hier zittie .. mooie auto inderdaad
je weet intussen wel wat ik zou doen welkom trouwens!
|
||||
|
||||
Mooie jetta! nog niet eerder gezien in het paars, staat erug moooi!
|
|
|||
|
|||
jah de kleur van de jetta is zeker mooi, moet alleen binnenkort wat deeltjes behandelen, maar dat komt goed.
verder jah...ik zelf wel steeds de bumpers eraf, maar ik weet het niet..aan de ene kant...is het wel iets,want je ziet het haast niet, anderzijds...gewoon retro maken en gaan. maar ik heb nog wel genoeg dingetjes waar ik me mee bezig kan houden voorlopig,..... waar/wanneer is de eerste meeting zo'n beetje... zal wel is even kijken....gaan jullie me misschien daar alwel treffen.maar nog wel met een rommelig projectje heb ondertussen alwel nieuwe matten in mijn bezit..wolfsburgers beetje klote om foto;s maken met deze tijd, overdag werken, savonds thuis...is het donker haha..of het is kloteweer..kan ook nog maar goed...ga even een topic..project openen denk ik |
|
|||
|
|||
Hey, jij ook welkom
Mooie Jetta heb je kunnen kopen Kleur ook mooi. Lukt het een beetje met het klussen van je Jetta Veel plezier ermee. Groet John 623 |
|
|||
|
|||
nou hier ben ik dan weer eens..veel te lang geleden.maar heb een huis gekocht en bla bla...je kent het wel..even geen tijd en euro's.
maar het mag weer nu haha ingevoerd en wel heeft ie even in de schuur mogen staan. maar wil er toch nog het een en ander aan doen. de bumpers misschien toch zo laten. alleen het spuitwerk en velgen. en misschien toch is een karmahn interieurtje van een golfje erin. dus bij deze...fire&ice interieur te koop voorstoelen en achterbank! hele goede staat! maar ik ga het weer een beetje up-to-date proberen te houden. heb het nog wel druk met klussen in men huis, maar dat mag de pret niet drukken tot sinas! |