|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
en daar hoort uiteraard deze achteraan...
http://nl.youtube.com/watch?v=774Ji...feature=related ik sla op de vlucht en ik neem mee....... mn strijkijzer.. "i'll shoot myself in the face if you can tell me it's name."
|
||||
|
||||
en als die fbi inspecteur met die chinese jongen in bed ligt en hem een tik geeft en vraagt: are you gay? hahaha
dat familie gebed wat te zeggen vind ik beetje van pulp fiction gejat. wat die Samuel L. Jackson opsomt
|
||||
|
||||
Quote:
welke film is dit??? lijkt me wel gaaf zo te hooren |
|
||||
|
||||
Murphy, Rocco & Connor:
In nomine patris, et filii... et spiritus sancti. übershit, niemand bekend met Lock, Stock & Two Smoking Barrels? MUST SEE! |
|
||||
|
||||
Uiteraard Lock stock is een klassieker!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Moet eerlijk zeggen ik vond Lock Stock al lang niet zo goed als Snatch..... Hier ff een paar clips van Twin Town: AC Cobra FUCK!!! all 318
|
||||
|
||||
Layercake, ook zo geweldig..
kan me ook wel in Ernst's lijstje vinden verder maar all time favorites; Psycho vertigo Sin City Big Lebowski Steamboy Finding Nemo |
|
||||
|
||||
Transformers.......
|
||||
|
||||
Blade Runner
Gumball Rally The Matrix
|
||||
|
||||
The worlds fastest Indian, echt een lijpe film over een waar gebeurd verhaal.
|
|
||||
|
||||
nog een leuke die ik recent heb gekeken:
Smokin' Aces erg leuke film met een grote zak kogels |
|
||||
|
||||
Gangs Of New York gisteren, ook de moeite waard!
|
|||
|
|||
Mijn favo's :
Scarface Godfather (vooral 1 en 2) Donnie Brasco en, hoe fout ook: BORAT ! |
|
||||
|
||||
Wilde het net zeggen...Borat......2 weken terug pas voor het eerst gezien,maar echt in een deuk gelegen...daarin tegen viel Ali G erg tegen van Sascha Cohen..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Mijn favo:
U96 Director's Cut. (lekker beklemmend) Goede 2de: Manta Manta. ( Bwoah eh!)
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Ace Ventura: When nature calls
Ca. 40 keer gezien onderhand, weet precies wie wat wanneer zegt, sick... ik weet het |
|
|||
|
|||
weg wezen in 60 seconden .....
en dan de nieuwe .oude is niet veel aan |
|
||||
|
||||
Quote:
die ford mustang GT500M fastback (ookwel shelby) krijg ik maar geen genoeg van de rest van de film is matig.
|
||||
|
||||
Cinderella man..... Goed verhaal en n stuk spannender als Rucky Balboa....