|
|||
|
|||
weet inmiddels meer over de auto.
heeft net geen 2 ton gelopen. heeft stuur bekr. heeft elec dak. heeft elec deuren. heeft elec start op afstand.. :P |
|
||||
|
||||
Tsja, is net wat je zelf wilt. Als de auto naar jouw smaak is en je kunt nog wat van de prijs afl*llen lijkt het me redelijk. Als het niet je smaak is kun je beter het geld uitgeven aan een standaard auto met minder km's en zelf aan de gang gaan.
|
|||
|
|||
ja dat is ook wl zo. maar ik heb na zitten denken en als ik em zelf zou opbouwen zou die ook blauw worden met zwart dat en dikke bumpers en lichten.
en is het enige wat ik er nog aan wilt doen is audio instalatie afmaken. er zitten bij de achterbank 2 dikke boxen en per deur voor ook 2 stuks. en ik wil in de kofferbak een beetje costum iets maken met de woofers en versterker. en ik wil er honinggraad 15'' velgen onder dusja en andere verlagings kit verder is hij helemaal naar mijn smaak dusjah... |
|
||||
|
||||
Gaan dan met die chiquita, zou ik zeggen
|
||||
|
||||
Misschien is mijn cabrio iets voor je. Volledig origineel op schroefset na.
In oktober heeft Johan cabrioservice een nieuw zwart sonneland dakje komen leggen. Het is een 1800 carb. De kilometerstanden van de laatste 7 jaar bij de keuring: 2000 80280km 2001 80393km 2002 80607km 2003 80607km 2004 80607km 2005 89607km 2006 246744km 2007 253479km waarschijnlijk was de km-teller stuk en zit er een ander exemplaar in
|
||||
|
||||
Heeft die in 2005 wel erg veel km's gedaan
|
|
|||
|
|||
je moet gewoon kiezen wat je zelf wil .. Vind zelf van cabrios de eerste jaren het mooist met de titten tacho .. En dan een mooie gls met skai interieur maar wie ben ik
|
|
|||
|
|||
ik ben gisteravond bij de blauwe cabrio wezen kijken.
was een erg dik ding. maar zaten her en der nog flink wat kleinen dingen aan wat aangepast moest worden. maar ik denk dat ik er toch voor kies om de eerste cabrio te nemen waar ik mee begon in de topic. puur om het feit dat ik dan alles zelf kan doen en omdat daar niks geen roest op zit en de eigenaar is van 2200 naar 1750eu gezakt en dat vind ik em wel waard. en de blauwe cabrio is vorig jaar opnieuw gespoten en we weten dus niet wat er achter de lak bevind. voor het zelfde geld zitten er over 4/5/6 maander wel wat blazen van roest dusja. ik ga denk voor de 1e cabrio. ik kom binnen kort wel met een kennismaking, want ik ben eigelijk van uit het niets op dit forum gekomen. gr rob en tot snel |
|
|||
|
|||
snelle korte vraag, weet iemand waar ik een Quattro bumper set vandaan kan halen???
|
|
||||
|
||||
Bedoel je soms een quartett bumper set? Ik denk wel dat je op mp wel iets zal vinden
|
|||
|
|||
ja sorry die bedoel ik :P gheheh waar bedoel je met MP ??
gr |
|
||||
|
||||
Quote:
www.marktplaats.nl je kan ook op www.ebay.nl of ebay.de voor de belgen word het dan weer ebay.be kapaza.be en 2dehands.be Ik denk dat dit wel de bekenste zijn. Groetjes
|
|||
|
|||
ziet er netjes uit. Controleer wel ff of hij niet aanloopt als je door diepe kuilen rijdt en je stuur draait. Ik heb er 16"velgen onder en heb het nodige moeten doen om aanlopen te voorkomen. 17"kan ik me voorstellen dat dat meer problemen oplevert.
|
|
|||
|
|||
Quote:
de golf van de foto's aant begin heb ik juist niet gekocht die golf stond voor 2650 te koop... ik heb toch besloten om de andere golf te nemen. puur omdat die toch nog orgineel is, hij is ook bijna old timer, en dan kan ik er zelf lekker aan hobby'e op me werk |
|
|||
|
|||
aan die eerste auto die je nou wilt kopen ben je dus al zeker 1000 euro meer
kwijt aan een nieuw dakje en aan de bumpers en dan hen ik het nog niet eens over het spuiten in kleur en had hij eigenlijk wel stuurbekrachtiging sorry maar ik ben het met de andere eens deze auto is veel te duur je kan voor dat geld veel meer krijgen |
|
||||
|
||||
Quote:
Clipper set!!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Die bedoelde ik nu Noem het gewoon dikke bumpers met spatbordverbreders en zijlijsten
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt natuurlijk gelijk Jeff, maar op mp vind je alleen quartet sets
|
||||
|
||||
...en Rikardo stoelen Rinus....ghe ghe ...vergeet die niet
|