![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bleh, hier moet je echt maximaal 15 inch onder gooien.
Verder wel leuk wagentje, jammer dat je de mijne net niet interessant genoeg vond ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooie originele Golf nog; zie je steeds minder in deze staat...
Ik zou er mooie VW wielen onderzetten, beetje verlagen en klaar... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je was zeker 2e optie na deze, maar dit aanbod was te goed om te laten staan... ![]() Enneh... idd Lars, lekker 17" eronder, als die porsches niks zijn, heb ik nog wel een optie (origineel VW.. ![]() ![]() Grz Niels
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk issie d'r! Vanavond lekker mee van Wijchen naar huis getuft, rijd goed hoor...
Je kan wel merken dat ie van een oude man is geweest, als je rustig rijd doet gaat het allemaal lekker soepel... Als het morgen licht is zal ik eens een paar plaatjes schieten, dan als de donder een subframe regelen en alles monteren ![]() Grz Niels
|
|||
|
|||
![]() niet te veel aan veranderen.
|
||||
|
||||
![]() Heb je hem gehaald ja...Zodra ie klaar cis ff komen showen in de May denk!!!
grtz..Vic
|
||||
|
||||
![]() Vandaag ff een paar plaatjes geschoten. Het is nog niks bijzonders, morgen maar eens beginnen met een paar andere schokbrekers te monteren...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Van binnen is de auto nog super! Alleen de bestuurdersstoel heeft de standaard instapplek (donorzitting voor de stof is reeds geregeld...) en ik mis 1 dorpellijstje linksachter (als iemand er nog 1 heeft liggen... ![]() ![]() ![]() ![]() en hij doet het nog!!! via dit prachtige surroundset ![]() ![]() Onder een "prachtige" hoes kwam een perfecte achterbank tevoorschijn ![]() ![]() ![]() ![]() de mindere plekken: ![]() ![]() ![]() ![]() Als de auto het goed blijft doen denk ik dat ik em onder de "vouw" over laat spuiten, dan is het in één keer netjes en kan ik er nog veel plezier aan hebben... volgens mij is de auto het iig wel waard. Grz Niels
Mijn garage: Last edited by CustomBug : 11-01-2008 at 21:42. |
|
|||
|
|||
![]() mooi golfje ...subframe is lekker werkje
heb het bij allebij de jetta's gedaan nu als alles maar beetje los wil |
|
||||
|
||||
![]() Hey TOF man, eindeloos je golf...
Ziet er super uit... Veel plezier ermee (en idd gewoon proberen die 17 duimers) Gr Lars
|
||||
|
||||
![]() "kleine" update (nog zonder foto's...)
Gisteren het subframe gemonteerd in "slechts" 6 uur ![]() ![]() Doordat het allemaal nogal laat geworden was alleen de voorpoten van het schroefset gemonteerd. De auto staat nu wel in een mooie rake ![]() Helaas kwam ik er vanmorgen achter dat er iemand zo nodig tegen mijn linkervoorscherm moest parkeren ![]() ![]() ![]() Morgen zal ik ff foto's maken, wordt vervolgd dus.... Grz Niels
|
||||
|
||||
![]() Vet die oldskool speakers!
|
|
||||
|
||||
![]() Laat maar komken die foto's.....
Gr Lars
|
||||
|
||||
![]() Gisteren de achterpoten er onder gezet, alleen de voorpoten moeten nog een keer los om de toplagers aan te draaien, deze klapperen iets...dan voor nog een centimeter laten zakken en een leuke daily erbij
![]() ![]() Net ff gauw een paar (slechte)telefoonfoto's gemaakt na het pinnen, maar het is in ieder geval iets ![]() ![]() Grz Niels ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die blijven ook zeker zitten, evenals de radio, kan ik af en toe een casettebandje afspelen ![]() Zojuist even wat ploatjes geschoten, ik denk dat de golf voorlopig lekker zo blijft staan, net zo lang tot ik andere wielen (klaar)heb, dan zie ik wel weer verder ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ....of misschien toch de Bora maar eens ontdoen van z'n wielen.... ![]() ![]() Grz Niels
|
||||
|
||||
![]() Stoer ding hoor! Even naar X-pair in Naaldwijk om die vouw eruit te laten halen zou ik zeggen!
|
|
||||
|
||||
![]() Leuke 2!
![]()
|
||||
|
||||
![]() nu nog ruitenwisser achter plat leggen:P
heb evt nog een setje bumpers liggen met chromen strip als je belang hebt..zie mn verkooptopic?
|
||||
|
||||
![]() kei vet!!!
echt hele gave kleur vooral, super!
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto, mooie kleur, superrrrr
|
||||
|
||||
![]() Kijk dat is alweer een heel ander gezicht, komt goed ouwkes!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |