|
||||
|
||||
mooi, man!
Quote:
Staat mooi; lijkt wel een GT... Wat kost dat nou, die lip? (Die neppers passen trouwens alleen op de Golf, dus je had toch geen keus! ...en ik dus ook niet! Mijn lip is ook iets beschadigd, vandaar dat ik het vraag!) Trouwens: je hebt een 1.6 èn een trekhaak; lukt een caravan trekken nog met 75 Pk?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
@ Vento Vice: schrik niet, 118,52 euries!
en ja, dat is inclusief btw wat betreft de trekhaak, ik heb een vouwwagen, en dat gaat prima met een 1.6, caravan wordt wel wat lastiger denk ik
|
||||
|
||||
met een caravan zal die onvoldoende presteren..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik schrik niet; ik wist dat het duur was! Maar dat is voor de twee 'helftjes' samen, neem ik aan. Per helft dus € 59,26 ? Mijn rechter helft gaat nog; met zulke prijzen moet je toch een beetje prioriteiten stellen... En hij sleept (in mijn geval) per dag toch wel 5 Ã* 6 X over de grond, dus erg lang nieuw blijven zal die niet echt Ik had hiervoor ook een vouwwagen; dat merk je nauwelijks, idd!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
yes, 59,26 euro per helft, scheelt weer wat, als je maar een gedeelte nodig hebt, die van mij is niet zo laag, dus ik hoop dat hij er wel een tijdje op blijft zonder schade, alhoewel de gewone cl lip toch ook wel de nodige beschadigingen had aan de onderkant
|
||||
|
||||
de spuitbeurt en reparatie bij de spuiter van afgelopen week hebben succes gehad, vandaag bij de snipperling, een nette 3e prijs show and shine in de categorie vento/bora
|
||||
|
||||
gefeliciteerd, man
|
||||
|
||||
we zijn weer even aan het werk geweest, sinds gister staat hij meer op volksforum niveau
van dit naar dit sorry voor de slechte foto's, maar even snel gemaakt met de telefoon en ja, ik weet het, hij moest even gewassen, hebben we gedaan voor de bovenste foto
oost west, mij best Last edited by ventootje : 18-04-2009 at 14:34. |
|
||||
|
||||
een mooie vento zeg! de verlaging doet hem goed
|
||||
|
||||
netjes mooie wagen zo hoor
|
|
||||
|
||||
MOOI! schroefset of veren?
|
||||
|
||||
mooi die verlaging maaruh wat staat daar voor bonte koe op de achtergrond bij de 'naar dit' foto?
|
||||
|
||||
@ vento vice, is een schroefset van JOM, heb er niet zoveel verstand van, dus we gaan wel zien wat dat wordt
@de pul, die "bonte koe" zoals jij hem noemt, is de auto van een meisje bij ons uit de club. is ook een echte meidenwagen. Ze is er supertrots op en niet iedereen heeft dezelfde smaak, persoonlijk is het ook niet mijn ding, maar 't is haar "wagentje" en zij heeft veel lol van haar auto op haar manier,
|
|||
|
|||
nette vento!
een beetje omlaag doet veel met zo'n auto he? zal hem eens zoeken op een meeting ga je ook naar komende M.I.V.W.?
|
||||
|
||||
ben idd erg tevreden met het resultaat, m'n vrouw vind het echter helemaal niks, die kijkt alleen naar het functionele wat mivw betreft, als ik kan ga ik zeker.
om het af te leren nog ff 2plaatjes van het afgelopen weekend, lekker met zonnetje
oost west, mij best Last edited by ventootje : 20-04-2009 at 20:01. |
|
||||
|
||||
Super mooie vento, mis die van mij al bijna. De verlaging doet hem zeker goed. Ik had die van mij 60/40 verlaagd. Leek ook erg mooi.
Vooral doorgaan met foto's posten
|
|||
|
|||
Ziet er echt strak uit
Komen er nog angel eyes en embleem loze grilllll????? zit echt lekker laag.......how low can u go |
|
||||
|
||||
Nee, geen angel-eyes, tis tog geen bmw??
Embleemloos grilletje staat misgien wel goed, en misgien smoked koplampen, omdat je ook donkere knippers heb...
|
||||
|
||||
Quote:
wèl Angel eyes, maar dan niet met chroom koplamphuis (=lelijk), maar de zwarte versie ik heb er nu ook xenon 4300K in zitten...
|
|||
|
|||
Dat bedoel ik nou
die chromen angel eyes zijn meer voor lichtere auto's denk er ook aan om een setje te halen maar dan chroom....heb een rode ventoootje |