|
|||
|
|||
Waarom mag het VWforum wel het VW embleem gebruiken in hun logo????????????
|
||||
|
||||
Dat mogen ze niet... Gaan ze nog problemen mee krijgen
|
|
|||
|
|||
We wachten af
Wist je trouwens dat VW Scene een Duits en Nederlands blad is (trademark) |
|
||||
|
||||
alleen als er geld verdient wordt aan hun logo door ons,dan is et verboden.zolang dat niet et geval is zal et juist gratis reklame zijn dat hun merk een populiar merk is.
dus ik denk niet dat men daar een halszaak van zal maken.. |
|
||||
|
||||
ik ben er ook al geweest ziet er wel goed uit maar vindt dit forum makkelijker en overzichtelijker
|
||||
|
||||
ik ga me zekers niet opnieuw registreren, als ze de oude info allemaal nog hebben, hoeft dat toch ook niet.
anders kun je niet eens naar je eigen fotoalbum e.d |
|
||||
|
||||
Wordt dit forum dan opgeheven nu vw forum weer actief is?
Echt duidelijk is het mij nog niet... |
|
||||
|
||||
Nee dit forum wordt ZEKER niet opgeheven.
Dit forum is een tijdelijk forum van http://www.vwscene.nl we zijn op de achtergrond bezig met een nieuw en beter forum. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb me ook aangemeld, heb ik me auto weer online staan... Heb zelf ok geen webspace of whatever. En ben blij dat ik weer foto's online heb nu. Kan ik iedereen op de hoogte houden... :P (zitten jullie op te wachten... ghehehe)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
als je nog duizenden vw's wilt zien, check dan http://www.gtiweb.tk
|
||||
|
||||
Quote:
gelukkig maar! Toch zou een enkel vw forum ipv meerdere overzichtelijker zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
das niet waar, VWOA heeft verleden jaar meer dan 400 rechtzaken aangespannen tegen fansites die het logo gebruikten..... nu slaan ze in Amerika wel vaker een beetje door maar legaal is het zeker niet. in amerika was de oplossing dat de meeste sites als protest een logo op z'n kop gingen gebruiken.
|
|||
|
|||
Quote:
Dit ook gezien? Kan net zo goed problemen opleveren lijkt me. 't is maar hoe zwaar je eraan tilt. |
|
|||
|
|||
Dat scheelt dan weer.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jij bent vrij om te gaan en staan waar je wilt |
|
||||
|
||||
Quote:
dat is waar,zit hier eigenlijk wel lkkr |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ook, heb net ff gekeken op forum, het is iig niks voor mij, ik word er onrustig van. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat ik het ook maar bij 1 forum houd...en dat wordt deze Voor mij hoeft er alleen nog maar een fotoalbum bij en ik vind het best zo. |
|
||||
|
||||
Prettig om te horen jongens
|
|
|||
|
|||
heb beide sites nu gevonden , en zal ze in de gaten blijven houden , wat mij niet beviel op het oude vwforum was de soms vijandige houding en ruzies , met motorforum, het weghalen van posts zonder opgaaf van reden, .
dan vind ik het jammer dat er nu een beetje wrijving ontstaat tussen de 2 forums, :? tussen 2 vw forums nog wel . hopenlijk valt het allemaal wel mee , en kunnen de 2 forums naast elkaar bestaan op het net , dus hou er maar over op welk forum beter is en ga gewoon elk je gang |