|
||||
|
||||
Marnix is weer onderweg naar huis, zit als het goed is in een hotel in Dld, kostte wat moeite allemaal..
|
||||
|
||||
Quote:
What happen... te laag??
|
||||
|
||||
Idd.
fijn dat ie weer op weg terug is ! |
|
||||
|
||||
te laag? en dan dus aan de kant gezet door de BP aldaar...
meen je niet joh. Sucks! Ik hoop dat alles goed is gekomen... ik lees dat je al onderweg terug bent maar hoop zonder al te veel geklooi... good luck!
|
||||
|
||||
huh, kentekenplaten in beslag genomen?
damn |
|
||||
|
||||
Ja, mooi verhaal!
Even copy-pasten van ons eigen forum Dit was trouwens wel met de kever. Die overigens kaduuk is. De motor is helemaal groggy Maar het was een fijn verhaal. Auto was veel te laag. Dat moest aangepast worden, wat knaken zou gaan kosten vanwege een speciale keuring. Of niet meer rijden, dat was de andere optie. Ik heb aan die gasten gevraagd wat er zou gebeuren als de auto op een trailer terug zou gaan. Ze zouden de kentekenplaten dan terug naar NL sturen. Ron Huyser aka Big Ron (RON NOGMAALS BEDANKT!!) is zo tof geweest om de auto op de trailer te zetten en 20 km verder weer af te laden. Daar hebben we nepplaten bevestigd (mede mogelijk gemaakt door de producent van de DUB05-platen ) en zijn we zsm met het zweet in den bilspleet naar de grens gereden. Gelukkig allemaal redelijk goed afgelopen! Dus als de kever weer meegaat; Jazeker Peter, airride! En die kans is wel groot. Niet normaal man, al die reacties! Kom je met je dik getunede bak aan; 3 foto's. Komt er een oude kever op z'n bek aan; compleet verblind door alle flitsers BHAHAHA. Dat waren 2 leuke dagen. De rest van de tijd stond ie bij het depot. Tjeerd, heb jij misschien nog wat leuke pica's voor hier? Ik heb Eric gesproken. Jullie waren redelijk rap thuis he!
www.dub05.com Last edited by MMgolfnut1 : 23-05-2008 at 20:05. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Hey Bro! Je krijgt morgen visite op de zaak
|
||||
|
||||
Is goed man, bewaar mijn laatste nespresso voor jouw
|
||||
|
||||
Koel!
|
||||
|
||||
Wij waren 4 uur thuis, toch maar geen hotel genomen onderweg.
Ik heb nog wel een paar foto's, maar zoals je weet heeft die dronken duitser mijn fototoestel laten crashen, dus de meeste zijn nog met platen Zonder platen:
|
||||
|
||||
Met de nieuwe platen heb ik wel een paar fotos, en van het vluchten ook
Het was me allemaal weer wat, ik geloof niet er een week See bestaat zonder problemen |
|
||||
|
||||
Bedankt Tjeerd! Koele foto's!
Ik ben benieuwd Erik. Maar inderdaad; een weekje See zonder dat er iets achtelijks gebeurd, heb ik niet eerder mee gemaakt. 2009 misschien? Ps, we hebben wel allebei iets om over na te denken nu, wat weer kan leiden tot leuke resultaten
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien met twee oude bakken die kant op
|
||||
|
||||
Quote:
Ach.......... |
|
||||
|
||||
whoehaha brullll, ErikM in de takels
|
||||
|
||||
Bhahaha! Lachen!
Wie weet, Jurgen! Hou me maar op de hoogte he!
|
||||
|
||||
Quote:
Haha ja inderdaad, maar die van mij komt iig nog gewoon op de weg, en hij haalt de See op en neer ook gewoon |
|
||||
|
||||
Gaan we lelijk doen??
|
||||
|
||||
Kever op de vlucht
|