|
||||
|
||||
Voor de nieuwsgierigen en speciaal voor Christiaan:
Let op de trekhaak!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Deze staat in het Karmann-museum.
|
||||
|
||||
Deze is ook niet verkeerd.
|
||||
|
||||
Die trekhaak, die is geweldig
En volgens mij staat er ook een cabrio corrado in het volkswagen museum in Wolfsburg. (dus niet in Autostadt, maar het museum buiten autostadt) |
|
||||
|
||||
weet nog een orginele NL 94er cabrio 1 te koop voor je.
Met 8x16 porsche cup,H&R schroefset ,quartet(clipper) set. Vraagprijs rond de 5000 euri dacht ik |
|
||||
|
||||
Als ik dan toch zo kijk naar dat blauwe cabriotje met die trekhaak (die chris net post) denk ik : DAMN ich wil ein mk1 cabrio!
Die bronze met dat 20vT blokkie erin zou idd mijn droom wagentje wel wezen :P. overigens voor de mensen die de corrado cabrio willen bekijken: http://www.vwcorrado.de/t_nav127.html Als ik een mk1 cabrio koop hoeft die opzich niet supersonisch snel te zijn hoor.. tenminste, het hoeft een C. vr6 niet bij te houden. Maar het moet eigenlijk wel de Honda CRX V-tec van een maatje van me eruit kunnen blazen Maar bedankt alvast voor de reactie's ! Ik heb tot ongeveer eind deze zomer de tijd om te beslissen .. grtZ! Zeno @johan F&I .. jups ik vind alles groetjes aan biebs! @vwleusden a.k.a dennis : weet je nog? links inhalen? @chris: foto's ... ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is een 2-zitter van Zender. Zender deed voor heel veel geld je Corrado ombouwen.
|
||||
|
||||
die zender velgen.... polijsten die bende
|
||||
|
||||
@ jeff: Heb je nog wat foto's van je eigen cabriotje?
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
hmm
ruilen tegen een mk3 1.4 ? :P ziet er goed uit man! |
|
||||
|
||||
denk dat je met een C ook moeite houd tegen een V-tec.... als jij in de begrenzer loopt gaan die krengen nog lekker ff 4000 toeren door
|
||||
|
||||
Ik vind ze alle twee wel mooi, een corrado moet alleen skirts en een andere bumper hebben en een golfje mk1 heel ver verlagen en super dikke wielen.
Zou het zo gauw ook niet weten, Alle twee dan maar kopen...... :biggrin:
Gokken is Slecht! Wedden?!! Last edited by niels_g60-power : 10-07-2004 at 11:04. |
|
|||
|
|||
Check die motorsteun bij die Cabrio 20V.
|
||||
|
||||
Quote:
Opzich is de C vr6 kwa sprinsnelheid net iets sneller... Heb in het verleden wel eens met een C vr6 een v-tec eruit gereden.. het scheelt niet veel .. maar lukt net Overigens.. als ik nadenk .. een mooie golf 1 cabrio is er rond de 4 á 5 duizend euro .. een mooie Corrado vr6 is er rondde 6, 7 , 8 duizend euro .. dus als ik een golf 1 cabrio van 5000 euro koop .. heb ik 2000 euro over voor motor tuning (7000-5000) Maar ja .. motortuning .. moet ik ook weer allerlij andere dingen gaan aanpassen .. remmerij, assen, etc.. :S |
|
||||
|
||||
Quote:
dat kan je natuurlijk ook zo doen VS maar als je echt een keuze wil maken, ga dan eerst eens een proefrit rijden met beide autos. Ik verzeker je, een corrado rijd echt super, en vooral het veel frissere ronde dashboard zal je aanspreken. Enige nadeel aan een corrado: ONDERDELEN DUUR!!!
|
||||
|
||||
Quote:
wow, gave Zenders :biggrin:
|
||||
|
||||
Komen me bekend voor
|
|
||||
|
||||
ik heb een vraag aan je,is de auto voor dagenlijks gebruik??
zoo ja dan corrado nemen.cabrio ben je heel snel flauw van als dagenlijkse auto. is echt een mooi weer auto. combinatie van beide is natuurlijk wel cool.en waarom een corrado vr6?een g60 is beduidend goedkoper. |
|
||||
|
||||
nooit een golf cabrio gehad zeker? een golf cabrio kan je echt het hele jaar mee door rijden...en niet alleen een mooi weer auto... of je gaat net zoals ik heb gehad de beiden combineren..
ps. idd mel die motorsteun ligt er kunstig in..