|
||||
|
||||
Ik hoop voor jullie dat als ie klaar is dat je je haar dr in kan kammen
Blijft ie eigenlijk de zelfde kleur ? |
|
||||
|
||||
Jammer van die kleur Carla maar dat is natuurlijk iets persoonlijks.. wel is mooi dat het wiel verdwijnd Mischien ook het ventilatie rondje ?
|
|
||||
|
||||
Tja de kleur is ook omdat hij in die kleur door de film rond reed, dat is natuurlijk en erg leuk gegeven uit de geschiedenis van de bus.
Gat in het plafond komt zeker weer terug in de oude stijl, ze wordt zelfs meer ambulance als alles meezit. Het is de bedoeling dat er weer een kruisje voorop komt, het gat zit er al En misschien ook een zwaailicht.
|
||||
|
||||
welke film heeft deze in gereden dan? das inderdaad wel erg leuk als "conversationpiece"
|
||||
|
||||
even een berichtje van mijn vrouw quoten van het vct2 forum
Quote:
ik heb een nog de hoogtepunten van de dvd op een rijtje gezet, kwam er alleen achter dat ik de dvd op de verkeerde verhouding geript had Ik zal het binnenkort een keer overdoen. http://www.desmitten.nl/Lomax.html
|
||||
|
||||
Benzine is wel eens vaker groen van kleur: loodvrij misschien?
Wat ik me afvraag: tot nu toe zie ik vooral werkzaamheden aan de buitenkant. Meestal zit de meeste ellende van onder. Wanneer gaat men daaraan stralen? Of worden gewoon álle balkjes van het chassis vervangen? (niet zo'n slecht idee als je toch bezig bent) Over de kleur: als je hem nu in een origineel VW-kleur beige doet, niks mis mee toch? Savannabeige (meer een T2a kleur): Je ziet wel eens bussen in mexicobeige (mn us-campers), vind ik eigenlijk helemaal geen rare kleur voor een T2b: Jens |
|
||||
|
||||
Dat ziet er goed uit, net werk!!
|
||||
|
||||
Ik vind die kleur ook heel mooi, maar kleuren zijn gewoon heel persoonlijk.
|
|
||||
|
||||
Die roest gaatjes in je schuifdeur, typisch voor de ambulance met z'n automatische in en uitschuivende in stap trede.
Erg leuk accesoire bdw! Nice project! Frd |
|
||||
|
||||
John had gistervanavond weer wat foto's gestuurd.
Vandaag komen als het meezit de kriksteunen binnen en dan kunnen die erop, dan is al het laswerk voorlopig gedaan denk ik. Ondertussen zijn de bus aan het strakmaken zodat ze volgende week richting de spuiter kan. Ook nog wat foto's van het laswerk e.d.. Meer foto's: http://www.desmitten.nl/Happy/Happy2/index2.htm#Januari Als het goed is zijn er nog een paar foto's onderweg, maar mijn mailbox zat vol :oops:
|
||||
|
||||
spuiter
O o o Wat zie ik Heeft die spuiter wel n`s van ARBO regels gehoord !
Sorry maar als ik dit zie denk ik iemand die zo werkt Rommelt maar wat aan en neemt het met alles niet zo nou dus ook zijn VAKWERK niet En steek er nog eentje op |
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha, mooi commentaar voor de oplettende lezer ik zou die foto even weghalen Lomax om je restaurateur in het goede daglicht te houden |
|
||||
|
||||
spuiten
Maakt dat uit dan ?
Roken op de werk vloer anno 2008 is not DONE en helemaal incombi met SPUITwerkzaamheden !!! Ik kan nog wel FFe doorgaan... |
|
||||
|
||||
Quote:
als je een eenmanszaak bent mag je die regel imho best met een korrel zout nemen.