|
||||
|
||||
dat ziet er netjes uit ja welkom
|
|
|||
|
|||
Quote:
specificaties motor gasklephuis bewerkt inlaat geflowd en pas gemaakt met de inlaat kanalen van de kop De kop: Kanalen vergroot en geflowed Verbrandingsruimtes bewerkt en uitgeliterd High Flow kleppen met verdunde klepsteeldeel in de kanalen en 7 mm klepstelen ipv 8 mm. 7 mm klepgeleiders konisch afgedraaid Inlaatklep 41 mm Uitlaatklep 35 mm Compressieverhouding aangepast a symetriche nokkenas 278 gr 380cc siemens injectoren onderblok opgeboord naar 1.9 gesmeede zuigers h profiel drijfstangen met arp bouten krukas gebalanceerd golf 4 tdi krukas lagers hi flow olie pomp spec olie spatplaat schrik carterpan g lader maximaal bewerkt g force getande riemen set van staal jamex externe oliekoeler voor de rest bouten kapjes e.d orginele vag onderdelen Last edited by fire&ice : 31-03-2008 at 22:05. |
|
||||
|
||||
dat blok ziet er heel netjes uit. wij willen onze corrado strx ook gaan opknappen zit alleen tetwijvelen of de g-lader terug erop komt of ombouwen naar turbo. maar heel veel succes met je project ziet er mooi uit |
|
||||
|
||||
wow dikke shit dat blok
ziet er heel netjes uit ik zie nu al dat het een mooi projectje gaat worden |
|
|||
|
|||
het tunen is gedaan door jeroen (bolku tuning)
en het einde van dit project is nog lang niet in zicht hoop volgend jaar er mee tekunnen rijden |
|
||||
|
||||
Quote:
al picts van de auto waar al dit moois in komt ?? ziet re top uit henri, heb je nog recente foto's van de gti ook? gr bart |
|
|||
|
|||
Quote:
de motor komt in de fire & ice heb voor de rest geen foto's meer de gti g60 die ik van jou gekocht heb heb ik andere plannen mee alleen dat is voor het langere termijn |
|
|||
|
|||
foto's er bij gezet
|
|
||||
|
||||
Hoihoi
Mooie F&I Ik heb er zelf 2 |
|
||||
|
||||
coole mk2,ziet er zeker super uit!
|
|
||||
|
||||
In 1 woord prachtig
|
|
|||
|
|||
zo weer ff een update
complete koppeling binnen sachs powerclutch tot 400nm versnellingsbak om laten bouwen van 5 naar 6 bak binnen werk is van een golf 5 2.0l tfsi moet alleen nog gespoten worden wacht op een ander diff daarna spuiten en een nieuwe schakeltoren setje brembo remmen met 305mm schijven met staal omvlochten remleidingen d2 schroefset hoogte instelbaar veren in hardheid in stelbaar en deming in hardheid instelbaar en de auto staat er momenteel er zo bij blijft niet veel meer van over zo hoop over een paar weken weer een update tedoen Last edited by fire&ice : 03-06-2008 at 17:46. |
|
|||
|
|||
update
alle roest plekken opgespoort en het valt mee voor een auto van 17jr oud nieuwe dorpel oja ff tip!!! dorpel rechts bij de dealer niet meer leverbaar veel voorkomend plekje onder het raam pluspunt wielranden links en rechts bijna puntgaaf oke nu komt het grootste minpunt van de hele auto schokbreker torens achter door geroest en bij de tank vulhals maar........ ff bij de dealert geweest kost ff wat maar dan komt het wel weer goed hier is hij er al uit beetje roest ff stralen auto heeft hier eens een tikkie gehad beugeltje is een beetje plat nieuw beugeltje moet nog ff foto's maken binnenkant is gestraalt staat nu in de ep primer post binnen kort wel weer ff foto's reactie's zijn welkom |
|
||||
|
||||
flink in de weer henri, golf 1 gti ziet er ook top uit trouwens!
als ik eens in de buurt ben rij ik langs voor een bakkie gr bart |
|
|||
|
|||
goed bezig mooi
|
|
|||
|
|||
Quote:
hey bart ja is goed man je komt maar eens langs de koffie staat altijd klaar je hebt mijn nr ben alleen niet echt veel meer mee bezig geweest met de golf 2 hoop werk tussen door gehad nog verder als dit ben ik nog niet maar over een week haal ik hem weer uit de hoek |
|
||||
|
||||
kijk dat zijn nog eens eerste autootjes.... wat dacht je als ik het doe dan doe ik het meteen goed?? Ziet er tip top uit!!!!!!Succes met je project ik blijf hem volgen.
|
|
||||
|
||||
Kijk, goed bezig..netjes, geen half werk
|
|||
|
|||
Quote:
idd we doen het meteen goed geen half werk moet ook wel laten zien dat ik mijn vak goed versta als schade hersteller en geen half werk lever |