|
|||
|
|||
ja misschien wel maar ik heb pas 5 jaar een rode auto en ben beetje op die kleur uitgekeken
|
|
||||
|
||||
Super ding hoor!!!
wat ze zeggen...zo laten en cruisen!!!! grtz..Vic
|
|||
|
|||
ja idderdaad ik heb er een tijdje over nagedacht en op het keverwinterfestijn stond binnen ook een mooie t3 1600tl in de zelfde kleur rood als de mijne en het is misschien wel beter hem zo te laten, nu ben ik een beetje op zoek naar accesoires voor de wagen. IK heb al de steenslagbeschermers voor acter de achterwielen gevonden.
Is er iemand die toevallig de voorste steenslagbeschermers heeft of een dakrek heeft liggen? of een trekhaak? |
|
||||
|
||||
voorste steenslag beschermers heeft volgens mij Kai.
http://www.keversite.nl/forum/membe...wprofile&u=2055 |
|
|||
|
|||
volgens mij heb ik je variant mogen bewonderen bij het keverwinterfestijn leuke wagen hoor!
ik zou hem verlagen en rijden maar!!! |
|
|||
|
|||
nee nee dat was niet de mijne ben er ook geweest alleen zonder variant, boot heb wat vertraging opgelopen was gister pas aangekomen.
Volgende week dinsdag ga ik hem ophalen en dan gaat ie een paar weken de schuur in.. alle raamrubbers vervangen paar al gevonden accesoires monteren verlagen en verder apk in orde maken zodat ie in ieder geval klaar is voor het Maikevertreffen.. |
|
|||
|
|||
zo gisteren is dan eindelijk de variant opgehaald, een maandje later dan geplanned maar hij is er
gisteravond een paar fototjes gemaakt en gekeken of er nog plekjes waren die zorgen baarden. Zo op het eerste oog viel het allemaal reuze mee. vanavond weer in de schuur geweest en het interieur is er inmiddels uit, onder de vloerbekleding was het vooral rechtsachter roestig maar gelukkig niet rot. De accubak voelde wel wat slechter aan maar is ook nog wel redelijk hard. Achter het dashboardkarton zat wel een gat naar buiten dus ik wilde het rechter voorscherm eraf halen, toen kwam ik echter een probleem tegen de kabel van de tankklep ontgrendeling hoe is deze los te halen zodat hij door het scherm kan? Verder heb ik dus besloten om de variant te gaan restaureren dus dat gaan lange avonden in de schuur worden..zeker als hij eigenlijk wel weer op 1 mei moet gaan rijden dus binnenkort maar een restauratie topic openen |