|
||||
|
||||
Quote:
wat??? ik laat een paar kleine poepjes tijdens de terugreis en jij gaat lopen zeuren??
|
||||
|
||||
Quote:
Ze hadden bij de NOS onderdelen wel een US achterlicht van een VW Quantum liggen (is de US versie van de Santana). Jammer dat er maar een kant lag Er is best wat te vinden als je je ogen even van de lexusachterlichten en andere heldere kijkers wegdraait
|
||||
|
||||
ik denk dat Chris die ook in z'n handen gehad heeft.. we konden er maar niet uitkomen waar dat ding van was..
|
||||
|
||||
Zo... Het heeft wat voeten in de aarde gehad,
maar ze staan er op. 188 foto's van Essen Motorshow 2007. Hier een voorproefje, de rest op www.watercooled.nl, onder het kopje "trips" ENJOY |
|
||||
|
||||
Quote:
nee, die quantum lichtunit zat in de originele doos. die jij bedoeld waren anders. deze units heb ik volgens mij zien liggen op dezelfde stand. (foto geleend)
Eigen volkswagens eerst !!! Last edited by Chrispy : 05-12-2007 at 09:32. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zukke?
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, die van de Santana lijken meer op die van de Sirocco 2 zeg maar.
|
||||
|
||||
Gisteren geweest samen met volkswagenaar, hier een paar plaatjes:
|
|||
|
|||
Quote:
jep ik was het cor samen met mijn broer Last edited by voklswien : 06-12-2007 at 11:45. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan weet ik je de volgende keer dus meteen te herkennen!! Was een leuk dagje zo!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik heb er niet veel gemaakt, maar ze staan in het album
|
||||
|
||||
Essen motorshow..
Al jaren en jaren een begrip in tuning land. Elk jaar staat er weer staat er genoeg mooi's op auto gebied. Van ferrari's tot de nieuwste opels en vw's Van oude formule wagens tot getunde wagens. En niet te vergeten de kramen met tuning en styling spul,gereedschap en audio Dit jaar in clubverband heengegaan met een 4 tal volgepakte auto's. Was weer genieten aldaar. Alhoewel ik het toch rustiger vond dan voorgaande jaren Hieronder een kleine impressie van het geheel. Geintereseerd in meer foto's van deze weergaloze autobeurs www.vwteampg.nl onder foto's diversen Mvg VWteamPG crew |
|
||||
|
||||
vandaag ook weer naar essen geweest (derde keer) en vond het ook best rustig daar. kon je tenminste overal goed lopen en lekker relaxed rondkijken. stond inderdaad veel audi en vw. ook weer een paar schone dames gezien en een leuke striptease act bij de motors onderaan
nog even in een s8 en rs6 gezeten, maar wat zijn dat schone auto's zeg! en natuurlijk de vw stand leeg gerooft en een nieuwe blauwe parkeerschijf gescoord waren met de G40 gegaan. denk je weer eens lekker te kunnen blazen op die snelwegen, maar nee hoor. zo'n slechte wegen dat ik amper 130 km/h kon bedoel dus de 57 en dan naar de 40 toe. maargoed al met al een heel mooie dag geweest en heb nu zere voeten hahaha. grtz.
|
||||
|
||||
Ik ben ook weer net terug uit Essen. Was weer de moeite waard. Veel vrouwelijk schoon gezien en na lang zoeken toch mijn heldere koplampen zonder Angel Eyes gevonden.
|
||||
|
||||
Foto's staan ook online op www.vw-speed.nl --> Gallery
|
||||
|
||||
Hierbij de fotoos van donderdag! Was weer een leuk daggie uit en best vermaakt!
Essen Motorshow 2007! En de voorproefjes
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 28-03-2008 at 00:02. |
|
||||
|
||||
Gisteren ben ik geweest voor de 14e keer het wordt helaas elk jaar minder dit jaar vooral. Heb nog met een jongen gepraat die de hele beurs aanwezig moest zijn deze was het met mij eens de bezoekers aantal valt erg tegen vooral op de dinsdag en woensdag, ook de verkoop viel tegen ook vele merken en importeurs lieten het afweten omdat het simpelweg te duur wordt. Jammer ik keek er elk jaar naar uit weet nog niet of ik volgend jaar wel weer ga.
|
|
||||
|
||||
Nou wij zijn gisteren geweest.
Moet zeggen vondt het beter als vorig jaar. De topper voor mij was toch wel die plat op z,n bek liggende T1 pick up: Zullen volgens jullie we veel mooiere auto,s hebben gestaan maar vindt dit gewoon super. Nog een paar foto,s. Ook Mooi: Volgend jaar zeker weer!!