|
||||
|
||||
Mooi modern wagenpark zo!! Beide echt leuk spul!
En ik zie trouwens nu pas dat jij ook uit Friesland komt haha |
|
||||
|
||||
Quote:
Knoal ligt in Grunn Johan!
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx, ja we zijn er ook erg blij mee !! Maar eh...ik kom wel eens in Fryslan, maar woon er inderdaad niet Quote:
|
||||
|
||||
Net nog even de beginpost doorgelezen
Of mijn begrijpend lezen is niet heel best geweest bij het plaatsen van mijn reactie, of ik ben in de war geweest met een ander topic Maar wel mooi dat er toch zo nu en dan hier weer wat gepost wordt en dat niet alles tegenwoordig alleen maar via FB en instagram gaat |
|
||||
|
||||
Die YL-54-SK is volgens mij ook nog in mijn bezit geweest ergens begin deze eeuw... Kenteken komt me heel erg bekend voor...
Wat was de kleur van deze G60?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb al 2 jaar geen FB-account meer, alleen nog IG. Maar voor dit soort doeleinden vind ik forums veel beter
|
||||
|
||||
Quote:
Exacte kleurnummer weet ik niet, maar hij was heel donkerblauw. Ik heb hier via VF wat navraag gedaan jaren geleden en toen was er iemand die wist te vertellen dat de auto uiteindelijk gedemonteerd en gesloopt was aangezien de carrosserie niet heel tof meer was.
|
||||
|
||||
Haha dat zal ik geweest zijn. Dan was hij heliosblauw waarschijnlijk. Ik heb deze dan denk ik gekocht destijds in Dieren bij Arnhem. Ik heb hem ook inderdaad gestript.
|
||||
|
||||
Mooie update kerel! Goed bezig! De volgende stap gaat nu die hobby-auto weer worden toch???
|
|
||||
|
||||
Quote:
Haha...klein wereldje dan Roy Heliosblauw kan kloppen inderdaad. Het was een beest van een auto, rap zat ! Maar ik reed wel heel veel km's en kwam amper bij de pomp vandaan. Toen ingeruild bij de VW dealer in Winschoten voor de zwarte MK3. Ik had niet de mogelijkheid om de G60 erbij te houden, anders had ik dat zeker gedaan..
|
||||
|
||||
Quote:
Eerst een huis met grotere garage om eentje te stallen
|
||||
|
||||
Quote:
Het was een prima lopende auto en op het oog ook erg netjes. Alleen zaten er achter de dorpel verbreders geen dorpels meer En aangezien je die dingen vroeger voor 2000 euro kocht ging je daar niet aan zitten lassen maar stripte je hem en kocht je gewoon een andere
|
||||
|
||||
Quote:
Hij liep als een raket inderdaad !! Maar was ook redelijk geprepareerd had ik het idee. Quote:
Kun je nagaan, ik kocht die G60 voor 7500 gulden, en kreeg bij inruil op de Mk3 bij de dealer 10000 gulden