![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nette Golf! En een originele gebruikersnaam!!!
|
|
||||
|
||||
![]() even een update, heb ondertussen de edition verkocht en heb 2 andere weer gekocht, een groene 85er voor naar meetings en mooi weer
![]() Last edited by Golfsburg : 28-09-2009 at 09:24. |
|
||||
|
||||
![]() Mooi jonge , succes ermee .
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto's vooral de diesel...
|
||||
|
||||
![]() dank je mannen
het is een 85er cl uitvoering. hij heeft nog maar weinig km, namelijk 40 dkm. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() is die diesel orginele nler , of hast die fan de poel wol kocht .
|
|||
|
|||
![]() Had de familie de Poel had nog wat staan
![]() een Diesel automaat , vreemde combinatie voor die tijd nu nog een nette foto waar de hele auto op staat jochie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie kleuren op die gebakjes!
Quote:
Hoezo, die waren er toch ook al in de einzers?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
diesel met een automaat bak er achter ? kan zijn , vond het maar een vreemde combinatie Gerk ![]() ze zijn er niet veel denk ik |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb ik ook rijdt super ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooie wagens heb je daar. En bij voorkeur de groene
![]() Die stond op MP toch, voor heel veel euro's ![]()
|
|||
|
|||
![]() hey die 2de linker kerel op de foto is van de week bij ons geweest in gouda(v beynum), ben jij dat? met die mooie deuk in die passat ;-)
leuke auto's btw ;-)
|
|||
|
|||
![]() Quote:
met dat bos haar ![]() dat is Postma , ala de Voorzitter ,ala Dikkie |
|
|||
|
|||
![]() ik bedoel die met dat (horizontale)gestreepte shirt, maar idd met nog iets minder haar als op de foto
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jep dat is mijn collega Postma rijd op de 602 bij de firma Koopman ![]() in de auto zit Eddie (gtitdi) dan krijg je Edwin ( audivwfreak) dan Dik dus (Golfsburg ) dan Ronny (bolfvariant) en dan ik zeg de gek foto is nog van dat ik bij de VAG fryslan zat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja klopt, ben van de week in gouda geweest met een schade passat
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nette wagen man!
|
|
||||
|
||||
![]() Dikkie, heb jij vroeger bij Portena gereden?
Ik had het met een collega over Koopman en die dacht jou te kennen. (Jos Hiemstra)
|
||||
|
||||
![]() he jaap! ja klopt, heb drie jaar bij portena gereden. dat is alweer elf jaar geleden. we reden toen bij portena voor lidl. mooie tijd was dat
|
|
||||
|
||||
![]() zonde van de verkoop van de edition 8v, maar de 2 andere golfjes zijn ook super..
![]()