|
View Poll Results: vind je dit kunnen | |||
ja | 16 | 53.33% | |
nee | 14 | 46.67% | |
Voters: 30. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
nag nag nag
|
|||
|
|||
Dit moet zeker kunnen.
vooral omdat hij alles compleet heeft om de heb weer in perfecte staat te brengen. Dat ding was echt helemaal rot vanvoor was echt niks meer te redden. En de Seppe heeft zich weer lekker kunnen uitleven. wacht maar tot ie klaar is dan verwacht je niet dat het dezelfde is geweest.
|
||||
|
||||
hij was ook ver weg gerot dus beter dit dan een blok ijzer op de schouw.
en ja of tie word aan gepakt weet ik niet dit is ok wel erg leuk. maar bob moet t zelf wete. dr gaan zeker en vast veel man uren in zitten om m weer orgineel te krijge
|
||||
|
||||
Ik heb de auto goed bekeken op dasdragday en er is niks aan de auto gelast of gezaagd,de scoops op de klep zitten er op geplakt met polyester.
Ik vindt het een super grap en voorlopig is zijn naam al meerdere malen genoemd hier ,andere mensen moeten hiervoor betalen op VF |
|
|||
|
|||
Gaat dit topic over de zeldzaamste VW of over de Hebmüller of over de poll of het wel of niet kan??
Want er zijn nl VW's waarvan er VEEL minder gemaakt zijn. De Golf 2 16vG60, daar zijn er maar 71 van gemaakt. En hoeveel er daar nog van over zijn.... Desalniettemin mooi topic! Mvg, Remy Last edited by RemyVR6 : 10-01-2009 at 21:41. |