|
||||
|
||||
Is inderdaad echt kut, toen je het zei was ik er al bang voor.
Ik was van plan om de lader te reviseren in Januari of Februari maar dat zit er nu niet meer in. Zit een beetje te zoeken maar ken bijna nergens een lader vinden, een lader van marktplaats oid vindt ik een beetje riskant omdat er vaak gezegd wordt dat de lader gereviseerd is terwijl dit niet gebeurd is. Heeft iemand een adresje voor me, en eventueel een prijs waar ik op moet rekenen? |
|
|||
|
|||
Misschien heeft Jeroen van Bolku tuning wat liggen.
Hij heeft iig een G60 lader te koop.
|
|||
|
|||
Arno!
|
||||
|
||||
Stuur ARNO gewoon een pm of mailtje Deze leverd ook zeeeeeeer nette laders en reviseerd ze ook zeer netjes en kan ze ook als het mogelijk is nog repareren. Ga niet zelf aan een kwetsbaar onderdeel sleutelen. Ook geen gare revisisetjes kopen van marktplaats. Mocht mijn Lager ooit nog stuk gaan de breng ik hem zeker naar Arno.
|
|
||||
|
||||
Ik heb Arno vanmiddag een privebericht gestuurd, maar was even benieuwd wat het bijvoorbeeld ongeveer gaat kosten. En voor de duidelijkheid, de lader is niet meer te reviseren dus ik heb een nieuwe nodig.
|
|
||||
|
||||
Ik heb idd ook een lader voor een G40 liggen en kan 'm je ook gereviseerd leveren.
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je PB gestuurd . |
|
||||
|
||||
Quote:
zoals eerder vermeld ARNO levert zeer goed werk ,hem kun je blindelings vertrouwen
|
||||
|
||||
Quote:
Ik dacht dat stiften iets anders was..
|
||||
|
||||
damn, 190d zonder revisie!
Mag je nog in je handen klappen dat hij het zo lang heeft uitgehouden.
|
||||
|
||||
Quote:
idd had ook met gleuf te maken
|
||||
|
||||
Quote:
Jah, inderdaad. Revisie stond in januari op de planning maar nu kan ik een nieuwe lader gaan fiksen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan zelfs nog iets anders... Spelletje kaarten iemand?
|
||||
|
||||
heb wel eens gehoord dat iemand zijn lader bracht met dik over de 2 ton, open maken en reviseren en weer gaan met die banaan.
stiften met ome edgar ghi ghi ghi bij de vw dealer zeggen ze zelfs dat een lader onderhouds vrij is. heb wel eens gevraagd over revisie daar, keken ze me raar aan. als die stuk is wordt een nieuwe erin gezet of afgekeurd. koste jaar geleden 2800 ex btw, alleen de lader.
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom wil iedereen dan orignele revisiesetjes hebben? Of is dit "originele" van een apart merk?
|
||||
|
||||
Ik weet dat er een aantal bepaalde merken gebruikt worden bij revisiesets die ze niet gebruiken bij andere setjes. Volgens mij merken als Sintimid, FAG en Goetze(of iets in die zin).
De auto heeft ongeveer 190 dKM gelopen en de lader gaf gewoon nog goed druk alleen toen die begon te tikken durfde is eerlijk gezegd geen gas meer te geven . Ben van plan om toch het een en ander in combinatie te doen met de lader, zoals: koppeling, drukgroep, waterpomp, distributieriem, klepstoters en waarschijnlijk een kleine poelie en een chip(hoogst waarschijnlijk "op maat gemaakt" door JD). Hoe denken jullie over een kleinere poelie? Zeg maar over het "tunen"? Ben daar wel benieuwd naar omdat ik toch over de kleine poelie en de chip aan het twijfelen ben, omdat er toch mensen zijn die zeggen dat je een auto die aardig wat km weg heeft niet moet tunen . Last edited by Jazzblue : 19-11-2007 at 18:37. |
|
||||
|
||||
ik zeg arno
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb Arno een mail gestuurd of hij het een en ander wou vertellen over het reviseren van een lader, dit wou hij niet vertellen. Heb ik wel begrip voor omdat hij niet wil dat iedereen dalijk lader gaat reviseren. Ook had ik hem gevraagd of hij nog een lader had liggen en hier kreeg ik geen antwoord op en vervolgens heb ik nog een mail gestuurd met de vraag om de lader maar hier heb ik nog niks op terug gehad. Wel heeft bolku(Jeroen) nog een G40 lader liggen die helemaal uit elkaar ligt, dus klaar om te reviseren. In deze lader ben ik wel geinteresseerd maar wacht eerlijk gezegd eerst af wat Arno nou moet hebben voor een gereviseerde lader en eventueel met inruil van mijn (kapotte)lader. Dus ja...... ik heb Arno al gemaild . |
|
||||
|
||||
Quote:
had het toen der tijd bij 3 dealers gevraagd en kreeg steeds hetzelfde antwoord wat ik hiervoor beschreef. volgens mij kun je zo'n revisie setje niet bij de dealer bestellen.
|
||||
|
||||
Revisiesets zijn inderdaad niet bij de dealer te bestellen, vaak wordt je ook door de monteurs doorverwezen naar Ebay of iets dergelijks.
|