![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Last edited by fires : 15-11-2007 at 22:44. |
|
||||
|
||||
![]() hee roberto de g60 is verkocht
heb nu aleen een gtd intercooler staan en mn 16v gtd gaat binnekort de bingo in rubend kun je me laten weten wat je voor de draadboom moet hebben
|
||||
|
||||
![]() Heej Menne,
Is een mooi 16V'tje, vooral de kleur!! Spiegeltje idd eraf en dan komt het al een heel eind goed ![]() Kom van de week nog wel ff een keer langs ![]()
|
||||
|
||||
![]() ja die spiegels die moeten we er eigelijk met een knuppel afmeppen hahaha
hee dadelijk van het voorjaar gaan we met de bekende groep de meetings af maar eerst essen. haai ich bin die henkie ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hey Menne, Wat moet de gtd gaan kosten? mgv ROberto |
|
||||
|
||||
![]() die moet 1250 gaan kosten
is een orginel gtd intercooler dus geen gebouwde kleur is groen km stand 260 bj 91 zal ff een foto zoeken voor de kleur dit is de kleur is een geleende foto ![]() ![]() gaat pas over een paar weken weg maar dat laat ik hier nog wel weten gr menne
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" Last edited by redbull : 20-11-2007 at 17:40. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
G60 staat inmiddels aan de andere kant van het land ![]() Is inmiddels al het nodige aan gebeurd. ![]() Ow ja menne,stuur is idd die van de g60,zit nu een momo stuur in ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hee miquel hoe is het er mee en natuurlijk met de g60
heb je er nog veel aan gedaan???? maar nu ik je toch spreek heb je misschien een leiding van een stuurbekrachtiging over de vaste met 2 wartels of weet je iemand dan hoor ik het graag gr menne
|
||||
|
||||
![]() Menne, het is helaas niet meer gelukt. Ik ga proberen de kabelboom aankomend weekend te demonteren!
|
|
||||
|
||||
![]() is goed ik zie hem wel verschijnen .
hou me maar op de hoogte
|
||||
|
||||
![]() rubend je had me een berichtje gestuurd ik heb je iets trg gestuurd
maar heb het idee dat niet alle pbtjes aan komen. maar ik hed gestuurd dat ik die niet meer had die draadboom.maar dat ik wel voor je ga kijken of ik er aan kan komen maar voor als nog doen we het gewoon zo dat je me die draadboom opstuurd gr menne