|
||||
|
||||
lak ziet er wel strak uit op de foto, waarom rollen? dat wordt er niet mooier op
|
||||
|
||||
ALs je gaat rollen moet je hem echt HELEMAAL afscheuren voordat je weer 2k lak erop kan spuiten!
|
|
||||
|
||||
Toffe kever heb je daar!
DIT vindt ik echter minder orgineel! (geintje )
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Hallo iedereen!
Het komt helemaal goed met mijn kevertje! Lak ziet er op de foto's idd goed uit, maar diverse oplapbeurten met de spuitpistool hebben hem geen goed gedaan. Veel kwastverf hier en daar (ook door eigen reparaties!) en veel doffe verf die niet meer te poetsen is. @ Ties, hij komt idd bij pa en ma te staan! Zal daar menig zaterdagje aan het werk zijn, je bent altijd welkom! Ik wil het toch wel eens proberen om een jaartje gerold rond te rijden, gelukkig ken ik een beroepsschilder die heel mooi werk leverd, die kan hem denk ik super strak rollen. en kan ik vast kijken of ik hem in duo-tone wil laten spuiten. Zo komen mijn wielen er uit te zien in ieder geval! Last edited by martijnvanderh : 21-11-2007 at 08:41. |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit man!!
|
|
|||
|
|||
mooie kever.. Leuke plannen ook! succes..
grtz thomas |
|
||||
|
||||
Voortgang week 1
Hallo Iedereen!
Vandaag even de keef leeggehaald, stoelen, tapijt, hemel, alles eruit! En wat een zooi kwam eruit... Wel kaal hoor... Resultaat is alles behalve teleurstellend, veel delen al ooit vervangen, alleen in verticale gedeelte van kattenbak zit rot. Hier staat ie dan, in z'n eigen werkplaats Goed gereedschap is het halve werk! Gelukkig is m'n pa gereedschap-freak! Tot dusver! |
|
||||
|
||||
Kijk, gelukkig is hij goed terecht gekomen, ben benieuwd naar het interieur, heb je al wat gevonden?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hee man! Ik ga hem helemaal in zwart uitvoeren. Alles koop ik nieuw behalve de stoelen. Ik zoek dus nog een setje NETTE zwarte stoelen en achterbank voor de keef. Weet jij er toevallig geen te koop? (of iemand anders misschien?) |
|
||||
|
||||
Afgelopen zaterdag bij mijn nieuwe beste vriend dolf geweest!
Hihi, ik had gereageerd op de advertentie '67 body gratis af te halen'. Dat laat ik me niet 2 x zeggen! Meteen aanhanger geregeld bij Tim, dikke passat ervoor en gaan met die banaan! Wat een ontvangst! Naast de body die in super staat was en veel plaatwerk heeft wat ik kan gebruiken heeft dolf me echt verwend met allemaal goodies! Van draagarmen, verenpakketten, knipperlichten, verschillende nieuwe(!!) deurklinken, klapraampjes, dashboarddelen etc! Ik ben echt verwend en eigenlijk spijt van dat ik maar 1 fles drank had meegenomen voor de dankbaarheid. Ramen heb ik wel voor een (zeer netjes) bedrag overgenomen, rubbers zijn nog als nieuw. Ramen zien er nog super uit! Hieronder de foto's van de body, in 3 delen geknipt. Inclusief deuren en halflange klep! |
|
||||
|
||||
goed bezig Martijn .. wanneer issie verlaagd??
|
|
||||
|
||||
Misha... de eerste meters die hij nu gaat rijden is hij op weg naar VA... ;-)
|
|
||||
|
||||
Hey tinus,
Geluksbal!! had al het een en ander van Rick en Tim meegekregen maar ziet er allemaal goed uit !! Nu kun je weer zuutjes aan aan het "restaureren" haha ik kom nog wel es op een verloren zaterdag middag langs kijken hoe het met de voorderingen gaat!! Gr Tieske
|
||||
|
||||
Zo dan, dat is even een meevaller.
Leuk zo'n kever restaureren, zul je zeker plezier van gaan hebben!
|
||||
|
||||
Ah... volgens mij heb ik weer een leuk draadje gevonden om te volgen Klinkt veelbelovend allemaal en ziet er goed uit!
|
||||
|
||||
Ik zou alleen geen twotone doen dat ziet er niet uit
michael Ps hoe ga je je schokbrekers bevestigen met een 5 inch smallere as??????
|
||||
|
||||
Two-tone, one-tone, ik zie wel, smaken verschillen eenmaal.
Jij hebt een kilo stickers op je kever, is ook niet mijn smaak. Hij de as gemonteerd word heb ik geen idee van, ik zet hem namelijk bij Volksaddiction neer, die maakt hem helemaal naar m'n wens, zal geen probleem opleveren volgens hem, 5inch... |
|
||||
|
||||
Quote:
weet je al wanneer hij klaar is Martijn? |
|
||||
|
||||
Hee misha!
Target is eind maart, begin april. Even geduld nog dus! |