|
||||
|
||||
Leuke hond heb je trouwens !!!
|
|||
|
|||
geen mis begin....Maar toch een 'paar' puntjes:
- achterlichten passen niet bij de auto - hoedenplank zit zo te zien vol met gaten...Komt daar nog iets in, anders zou ik het toch netjes dichtwerken.... Valt nogal op als je geen donkere ramen meer hebt - onnodige stickertjes dan zou het al heel wat beter zijn naar mijn mening...Ik hou eigenlijk niet zo van de racy stijl dat je bent aan het opgaan (sportieve vijfspaak velgen, achterlichten...) met je golf maar ieder zijn smaak... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kom idd uit Nijverdal, heb zelf ook heel lang in raalte gewoont. Wat ik zoek qua interieur, moet gewoon goed zitten. Dit i.v.m mijn rug. Het huidige interieur is gewoon nog netjes, alleen het zit gwoon niet lekker! |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor je reactie, heb de auto nu net een week! De hoedenplank wordt nog vervangen, ook de achterlichten gaan eruit. Er zitten verders geen stickers op (behalve pasadena) er zitten wel "badges op" weet nog niet of ik die eraf ga halen. En tja de lenso's vindt ik zelf gewoon erg mooie velgen, en ze zijn ook erg licht qua gewicht. Dus het stuurt erg fijn, want het moet ook fijn rijden! Thanx idereen voor de leuke reacties, morgen ga ik de thermosstaat vervangen. En de auto even grondig poetsen! Foto's komen ook morgen |
|
||||
|
||||
Updateje:
Thermosstaat en het luchtfilter vervangen (toen was het geld ook op ) Ik had nog een gril liggen met een rode randje, die is i.p.v de embleemloze gril gekomen. Moet alleen de verstrallers opknappen, zit eraan te denken om donkere koplampen en verstralers te monteren. Heb hem na de reparaties, maar even vluchtig gepoetst! Zie hier wat foto's: Ik denk dat ik de "badges turbo"eraf ga halen.... |
|
||||
|
||||
Dat denk ik ook ja
|
||||
|
||||
Net even een andere gril opgehaald. Het is er eentje met een chrome rand, en dunne spijltjes ook zonder verstralers o.i.d!
straks foto's. |
|
||||
|
||||
een oudje met dunne spijltjes en chrome rand? mooie aanwinst dan! foto's!
|
||||
|
||||
Quote:
Ja die, het zijn een beetje crummy foto's. But you get the picture! De gril is echt nog als nieuw, had 12jaar op zolder gelegen. Vandaar dus ook de stof |
|
||||
|
||||
Hier foto's in gemonteerde toestand!
Ik ben nog opzoek naar een net chrome loge die in deze gril past. De huidige heb ik een beetje moeten aanpassen, maar zit niet echt mooi! |
|
|||
|
|||
als ik eerlijk mag zijn het crome randje past niet bij het rode biesje in je bumper.wat niet weg neemt dat je een prachtige auto hebt en dan nog een tdi [wow]
|
|
||||
|
||||
Quote:
: Maar aan de andere kant vind ik de bumpers met rode bies ook niet bij de rode auto passen. Ik heb nog wel een setje met chromen bies te koop.
|
||||
|
||||
De bumpers wil ik nog gaan veranderen. Bumpers met chromen biesje i.c.m nette donkere GTI achterlichten, zou hem wel "af" maken aan de buitenkant.
Eerste prioriteit is een ander interieur, ik kom elke dag zowat om, van de rugpijn! Deze stoelen zitten niet echt lekker als je begin vorig jaar je rug gebroken hebt gehad. Thanx voor de reply's |
|
||||
|
||||
Even het stof hiervan afblazen, met een update!
Nieuwe banden, en GTI achterlichten gemonteerd. Hopelijk aankomende weekeind, een corrado interieur ophalen. Ook wil ik het dashboard overzetten van een corrado. Hopelijk gaat dat beter zitten dan dit interieur! Mooi, of lelijk?? |
|
|||
|
|||
Quote:
corrado interieur zit wel goed, heb er goede ervaringen mee en je kunt lekker laag cruisen verders leuke golf, maar ben niet zo'n fan van het turbo plaatje
|
||||
|
||||
Ik ben nooit zo van de "open" stervelgen, maar ik vind dit best leuke velgen eigenlijk. Een beetje a la WRC Welke maat en merk zijn deze?
Nu nog ff bumpers met chrome randen en dat turbo ding eraf halen
|
||||
|
||||
Quote:
Het zijn Lenso VDP velgen, erg licht qua gwicht. Zijn niet meer leverbaar! Het zijn 16 inch velgen, et 38 met 195/45/16 Voor loopt het soms aan, maar daar kan ik de lijsten een beetje op aanpassen. Last edited by Samurai : 07-11-2007 at 00:43. |
|
||||
|
||||
Of een (nog) plattere band
|
||||
|
||||
ziet er goed uit gozer
maarem corrado interieur... is dat pas en klaar om in een golf II te zetten? of heeft het veel aanpassingen nodig?