|
||||
|
||||
Superauto man! Jettafront er weer in, terug in kleur en verder niks veranderen . Echt leuk zo'n ding
|
||||
|
||||
Als er dan zo nodig iets vervangen moet worden (deur, voorscherm e.d.) haal dan een paar bussen motip met de juiste kleurcode en leef je uit. Dat doe ik ook. Aangezien ik zo'n mooi kleurtje heb.
Mooie wagen zo, nogmaals niet rollen die auto. Hopelijk krijg je het hem aan zijn verstand! |
|
|||
|
|||
Achterklep is nog te redden.... Deuren geregeld nu alleen nog een spatbord... Gaten voor side marker maak ik zelf....
|
|
||||
|
||||
Spatbord? Welke kant?
|
|||
|
|||
Bestuurderskant.... Zit flink in elkaar.... Heb je die ook nog in je magazijn.... Hahaha
|
|
||||
|
||||
Quote:
haha, wie heeft hem ook alweer gekocht van je? is die hier nog een beetje actief?
|
||||
|
||||
Quote:
die heb ik nog wel, maar ligt dus wel in rotterdam..
|
|||
|
|||
Quote:
Als VWJYI dat maar uit zijn hoofd laat!
|
|||
|
|||
ben maar niet bang de pacific blijft zoals die is anders krijg ik met de vrouw aan de stok..... maar eh hij gaat als een nieuwe... super gewoon...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij wel. Ik zal het gelijk met de deuren even voor je nakijken.
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Hey, Ik ken die auto...
Zit er een bruin GT interieur in? Deze auto is eerst van een kennis van mij geweest, blok was kapot.. Heeft ie een nieuw blok in gezet, en weer doorverkocht, tenminste... als dat deze auto is, lijkt me eigenlijk wel... zaten er eerst Classicline's onder?
|
||||
|
||||
dikke auto, gewoon zo laten .. alleen plat op zen bakkes en een stel leuke wielen
ik zou er een beetje een US RAT getinte auto van maken.. hier een voorbeeld: |
|
|||
|
|||
Hier zit gewoon het us blok nog in met die aangepaste inspuiting en het interieur is inderdaad bruin maar geen gt stoelen... Zou best kunnen...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt gelijk Nas ik heb hier nog de fotos van toen ik hem bijna gekocht had Zie je wel er zaten dus WEL GT stoelen in en die deuren waren toen ook al niet al te best
|
||||
|
||||
Quote:
heeft indd nog niets aan de jetta veranderd zo te zien meeting van 14 oktober in heerenveen:
|
|||
|
|||
die gt stoelen van jouw dat zijn van die huiskamer stoelen zijn echt geen sport stoelen maar is wel de auto ja.... heeft iemand van jullie die auto zo mishandelt of was dat pas bij de vorige eigenaar.... die van de foto's die gepost zijn....
|
|
||||
|
||||
ze zien er inderdaad uit als "huiskamer" stoelen, maar ze hebben wel dikkere wangen dan normale golf/jetta 2 stoelen. Dus dat maakt ze sportstoelen (net als in de gt en de gti)
|
|||
|
|||
zit wel super..... alleen niet voor het bochtenwerk... wat mankeerde er onderhuids veel aan die ketel... maar dat is allemaal weer opgelost... je moet er wat voor over hebben he... nu de buitenkant nog...
|
|
||||
|
||||
Die auto heeft een vage kennis van mij gekregen, omdat de motor kapot was.
Die heeft er een ander blok ingehangen (wel zelfde motorcode uiteraard) en daarna hebben ze er naar mijn weten nog een paar maanden mee geragt, en daarna verkocht. Het zijn wel GT stoelen, zijn dezelfde stoelen als in mijn Jetta GT, maar dan bruin velours meende ik Verder niets mis mee met die stoelen in de bochten, maar weet ook niet hoe schraal jij bent, met mijn postuur ga ik nergens heen in de bochten :P Mooi interieurtje, leuke opties, maar volgens mij nog genoeg te doen. Succes ermee!!