|
||||
|
||||
Nog niks gehoort.
|
|||
|
|||
wel mooi ...leveren ze ook het hak stuk op de linker kant ?
|
|
||||
|
||||
Ja Newton levert aan beide kanten.
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je een voorbeeld van de kleur ?? Ze hadden nu kleuren genoeg liggen, maar was bijna allemaal op klantenbestelling gemaakt. Ik wist dat ik vanmorgen zelf in de buurt moest wezen, vandaar dat ik even voor je kon kijken, maar echt veel tijd had ik niet. In Januari begin ik bij hun om de hoek aan een nieuwe vloer, dus ik kan dan wel even verder informeren voor je . . . |
|
||||
|
||||
In mijn topic staat een foto van het interieur.
Is gewoon creme/beige. Sorry kan nu niet makkelijk een foto plaatsen heb een leen laptop met Windows2000 hahahahaha traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag en verouderdddd
|
|||
|
|||
Quote:
MAAAAAAAAAAAAAAAARRR je kan op forum komen he |
|
||||
|
||||
Das het belangrijksteeeeeeeeeeeeeeeeeeee
|
|||
|
|||
Quote:
niet veel meer Gerard |
|
||||
|
||||
is toch erg man hahaha
Mijn pc ligt al sinds juli bij de man in Veenwouden
|
|||
|
|||
Da's apart Gerard,
want ik vroeg het op E38 en toen kon het wel. Omdat hij enkel tapijten voor Uk auto's bij zich had...
|
|||
|
|||
dat is bangelijk intresant ik ben namelijk op zoek naar een tapijt voor een scirocco 1 in het wit
|
|
||||
|
||||
Gerard, Ik ben momenteel bezig om stoffen te krijgen voor mijn fastback. Deze haal ik hoogst waarschijnlijk bij SMS auto fabric vandaan. Ze hebben heeeeeeeel veel en goede service. Wat ze niet doen is de hoezen maken dus daarvoor ben ik dus met Hans van der Woude bezig. Misschien dat ze je de vloerbedekking in de kleur die je zoekt kunnen leveren en dat je daarna dus iets gaat/laat maken? link: http://www.smsautofabrics.com/