|
||||
|
||||
Quote:
On topic please. Als jij nog een appeltje te schillen hebt, doe dat dan 'face to face' , of 'out in the open'. Van deze steken onder water wordt niemand veel wijzer.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat zaten daar voor velgen onder?
|
||||
|
||||
Apart verhaal......als ik die wielen gekocht zou hebben,en iemand zou mij bellen dat het zijn/haar wielen oorspronkelijk zijn,maar gestolen zijn enz....erg jammer,maar wat ik gekocht heb is van mij....zou wel het nummer geven van de verkoper,zodat het 'slachtoffer' daar verhaal cq geld kan verhalen...
Benieuwd hoe dit verhaal verder gaat....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
idd als er een deugdelijk bedrag voor betaald is (en niet iets van 25 euro ) dan is het idd gewoon van mij.
maar ik ben ook benieuwd.
|
||||
|
||||
Kijk,met gestolen auto's en vervalste papieren enz is het een ander verhaal,maar onderdelen en zoals Richard zegt,gekocht voor een normale prijs,dan is het van mij...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
De vraagprijs was €450,-
En iedereen weet dat die velgen meer waard zijn dan die €450,- Maar hij moest ze natuurlijk snel kwijt... Het enige wat ik moet weten of het idd mijn velgen zijn, aan de hand daarvan kan ik aktie ondernemen Quote:
|
|
||||
|
||||
450 euro is geen geld voor een set velgen
maar jah als hij geld nodig is en ik bied hem een bedrag van jah daarvoor wiel ik ze altijd wel hebben en hij gaat accoord dan zijn de wielen gewoon van mij en al koop je ze voor 100 euro misschien weet die gek wel niet beter soms koop je ook bbsrs wielen voor 200 euro niet in perfecte staat maar er zijn genoeg mensen wie de waarde van dit soort velgen niet weten |
|
||||
|
||||
Indien het inderdaad om gestolen waar blijkt te gaan, dan zul je, neem ik aan, de politie waarschuwen. De rechter zal dan uit moeten maken of er sprake is van bewuste heling of niet.
Ochja: Een setje gebruikte (zeer licht beschadigde) porkers voor 450 euro, klinkt mij niet als een absurd lage prijs in de oren; Ik heb namelijk geen idee dat gekleurde naafkapjes zo duur zouden moeten zijn: 't is dat jij 't nu zegt. Ik hoop voor jou in iedergeval dat jij je velgen terugvindt, en nog meer dat de dader gepakt wordt. Van andermans spullen hoor je gewoon af te blijven.
|
|
|||
|
|||
de politie is ook al ingeschakeld, die hebben mij verteld dat ik er achter moet komen wie die velgen heeft gekocht zodat ze kunnen gaan kijken of het mijn velgen zijn..
ff voor de duidelijkheid, als iemand die velgen zou hebben en diegene zou bang zijn dat ie z'n geld niet terug krijgt, daar hoef je je geen zorgen om te maken, ik zorg ervoor dat je je geld terug krijgt. Ik wil alleen m'n wielen terug... Quote:
|
|
||||
|
||||
Succes met de zoektocht!, maar vaak zijn dit naalden in een hooiberg met zoeken en als je je naald al terug vind onmogelijk terug te krijgen.
|
|
||||
|
||||
Idd suc6 met je zoektocht, ik hoop voor je dat je je wielen terug krijgt maar ik vrees het ergste voor je, zoals hier boven al is aan gegeven.
|
|||
|
|||
Dankjewel Blom...
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nou... zet z'n nummer ff neer kunnen we hem even bellen!! |
|
||||
|
||||
politie zal niet veel doen hoor...
heb ik wel gemerkt toen mn golfje open en leeg was... vrees trouwens ook dat de koper ze ook niet van de hand wil doen, ook al krijgt hij zn geld terug... iig succes met dit geval. |
|
||||
|
||||
Quote:
Clubsports met in de linkerachtervelg een deukje, op de rechtervoorvelg iets stoeprandschade zijn er niet zo heel veel van. Als de schade gerepareerd is word het lastiger.
|
|||
|
|||
Wat een poppenkast vanwege een setje velgen.Weg=pech,lijkt me zo.
Natuurlijk is het zuur als één of andere paardenlöl je velgen jat.Ik heb het zelf al 2 keer gehad,en 1x mijn complete auto weg.Die hebben ze gestript en uitgebrandt terug gevonden.En dan nog 4 keer mijn auto compleet leeg geroofd,tot het gereedschapsetje aan toe. Het beroerde is alleen dat je van zijn lang zal ze leven niet zal kunnen aantonen dat het jouw velgen zijn. Of je moet een faktuur hebben,met jouw naam,en een serienummer o.i.d. Anders lijkt het me een behoorlijk kansloze poging om je velgen terug te krijgen helaas. |
|
||||
|
||||
het gaat dus om deze velgen???
|
||||
|
||||
jup...vanessa dr velgjes....kut voor je vanes...
|
||||
|
||||
Quote:
wat dacht je toen: weg=pech...? |
|
||||
|
||||
Quote:
|