|
||||
|
||||
Zelfs ik heb foto's gemaakt, niet zo veel want m'n batterijen houden het niet zo lang uit
Lang geleden dat ik eens serieus ben wezen foto schieten op een meeting, had er wel iets van 30 ofzo! Selectie:
|
||||
|
||||
Quote:
Issie de camera niet vergeten dan zijn de batterijen wel half dood Quote:
split!!! Zien er knap uit dude
|
||||
|
||||
Quote:
Nice shot! Last edited by Beetlefreak : 08-10-2007 at 23:14. |
|
||||
|
||||
En na de vele foto's is hier dan DEEL 1 van het filmmateriaal dat ik heb geschoten!
Dit stuk gaar vooral over de Karavaan vanaf Leusden naar Hannover en het eerste deel van de "showground" in Hannover! Check hem snel via: www.AirMighty.com!
|
||||
|
||||
Film Part #2
En ja, ja, "Part #2" van mijn gemaakte film is nu ook online!
Wat is er zoal te zien... de fotoshoot van John z'n T2a en Dennis z'n Spijl Pick-up nog wat sfeer plaatjes en het optreden van 'The Who' met bijpassende muziek 'Magic Bus' van The Who! Klink u hier: www.AirMighty.com ...geniet ervan!
|
||||
|
||||
waren die fotoshoot's voor een blad?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nope dat niet... PON / Volkswagen geeft (van wat ik heb horen zeggen) straks een boek uit met al deze foto's erin, er zijn echt honderden bussen gefotografeerd hiervoor... soort VW Transporter 'Lifestyle' boek... Ik ben benieuwd!
|
||||
|
||||
RTL Transportwereld heeft een TV rapportage uitgezonden en nu ook online staan!
Ik zit er zelfs in (sec. 34-35) en zo komen ook Joop, John en Peter hun bussen langs cruisen en hele vele anderen!! Ik heb hem even opgezocht en online gezet, check 't hier: RTL Transportwereld afl. VW Bus Treffen Geniet ervan! Niels
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by evilnyntje : 05-11-2007 at 13:14. |
|
||||
|
||||
Mooie reportage zeg! Had hem nog niet gezien...
En idd wat volksforummers voorbij zien komen...en de VW bus uit de reclame Had achteraf best willen kijken, maarja....
|
||||
|
||||
Heb het gister gezien op TV en was een erg leuk verslag! Zeker de moeite waard om het nog een keer terug te kijken
Jou niet gezien Niels!
|
||||
|
||||
Ik wel Niels,
Ik zag je net een fotootje schieten van zo'n bussie en je stond met je harses in beeld !!!!!!! Goed bezig kerel !!!! En die lage T2 die laatst in de VW Scene stond zag ik ook en ff later de ijsbus ook nog !!!! (Die ijsbus T1 van de tv reclame ook trouwens). Leuk verslag, super evenement !!!! Groeten, LRR
|
|||
|
|||
hannover
|
|
|||
|
|||
mooi op tijd ...
|
|
||||
|
||||
Was ook al een topic van toch ??
|
||||
|
||||
Hannover
Ben vorig jaar naar hannover geweest bij 60jaar bestaan van de bedrijfswagen van vw was echt mooi maar ook heel groot was bij de messehallen buiten en wat binnen groot podium er bij heb me de ogen uit gekeken daar .
[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] De t1 bijft het mooist van de busjes , GEWELDIG
|
|||
|
|||
is wel een topic over klaas jan
http://volksforum.com/forum/showthr...hlight=hannover je mag trouwens [img] en [/img] wel weg laten dat staat er wel bij als je het kopieerd |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat had ik niet gezien , dat img dat weet ik ook niet pecies hoe ik dat doe zal wel iets verkeerd doen .