|
||||
|
||||
goed bezig hans.
|
|
||||
|
||||
pa Konings moet maar eens erelid hier worden
|
||||
|
||||
Hij is al lid
H. Konings (leest af en toe wat mee, als ik zn paswoord weer reset)
|
||||
|
||||
Vandaag eerste klus aan de Rallye aangepakt:
Eén of andere onverlaat heeft het nodig gevonden om een paar zoeklichten op de voorbumper te monteren. Geen gezicht die jacknuts, dus die gaan er uit. Bumper wil ik laten kunststof-lassen zodat het weer perfect gerepareerd is. Het klusje viel nog niet mee. De bouten zaten behoorlijk vast. Maar een half uurtje later was dit het resultaat: (en let vooral niet op me mafioso-daily ) Aankomende week gaan we de bumper wegbrengen en dan kan de auto naar de spuiterij. Zit nu alleen in dubio omdat ik een zeer aparte kleur zilver heb gezien die toch wel erg stoer staat. Anyhow, ik ga me verder druk maken over de kleur; origineel antraciet of het zilvergrijze wat ik gezien heb.....
|
||||
|
||||
Hele coole rallye. Watvoor zilvergrijs heb je in gedachte?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het zit tegen aluminium aan. Zal eens kijken of ik een fotootje kan achterhalen...
|
|||
|
|||
IK zou voor mooi origineel gaan. Maar dat is persoonlijk he.
Trouwens een zilveren Rallye is ook wel erg mooi Last edited by Domi : 25-11-2007 at 17:50. |
|
||||
|
||||
kleur van de unit dus:
|
||||
|
||||
Niet doen Hans, dat lichtere zilvergrijs geeft de rallye een plastic-achtige bodykit uitstraling.... Anthracite metallic is een hele nette kleur!
Ik ken die zilvere rallye, die is van een jongen uit Gelsenkirchen, noemt zich Jockel1974 op rallye-golf.info. De wagen in het echt gezien, en persoonlijk maakt het geen dikke indruk.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Gewoon lekker origineel Ben altijd jaloers geweest op jouw kleurtje (toen ie nog van Sander was en geregeld naast de mijne stond).
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Mmm daar heb je ook gelijk ja. Had ik niet bij nagedacht. |
|
||||
|
||||
Houd hem orgineel , daar houd je het het langst mee uit.
Een andere kleur is meestal maar tijdelijk , kijk maar naar de kameleon kleuren. Eerst hot, nu flop. En in mijn ogen geeft het alleen maar waarde vermindering ,een andere kleur. |
|
||||
|
||||
orgineel houden, hou je het langste mee-uit vind dat grijs ook niet echt wat
maar je moet je eigen gang gaan het is jou rallye |
|
||||
|
||||
Super zo'n rally
Ben benieuwd hoe de niuewe kleur m zal staan, maar idd niet te licht, komt niet mooi uit met de body, die mening deel ik ook. Verder, keep up the good work
|
||||
|
||||
Mmm ben niet kapot van dat zilver...zou eerder voor orgineel of een mooie zandkleur van audi.
|
|
||||
|
||||
Kleur: Origineel dus !!!!!
|
||||
|
||||
Deze week het een en ander aan het regelen geweest. Aankomend weekend is het hier in het zuiden natuurlijk Carnaval en dat levert mij 2 vrije dagen op. Dus vandaag de Rallye naar me werk gehaald waar ze klaar staat voor de paintjob. Lak is binnen en de spuitcabine vrij. Doel is om haar binnen 4 dagen gespoten te hebben. Dat wordt dus nog een lekker klusje Ik ga haar zelf demonteren en voorbewerken en me collega gaat haar spuiten.
Morgenavond de eerste pics van de vorderingen tot dan toe!!!
|
||||
|
||||
Hans, waar staat dat ding? ik kom graag eens buurten!
mooi om te zien als een auto gespoten wordt |