|
|||
|
|||
FF een update'je
Vandaag wou ik aan de motor beginnen maar de takel was bezet dus ik heb de datum verschoven.. Vandaag ben ik verder gegaan met de binnenkant.. Er zaten nog wat lijmresten van de dreunmatten op en die wou ik graag weg hebben.. Op het werk hebben we een leuk spulletje daarvoor dat heeft asphalt remover :o ... 'Vuil verdwijnt als sneeuw voor de zon' Je smeert het erop drinkt een bak koffie en je veegd het eraf als of het niks is voor: ingesmeerd: schoon gemaakt: Die donkere plekken is roest.. Die heb ik daarna met de kommenborstel geborsteld en toen roestomvormer erop geborsteld omvormer: Verder heb ik wel al wat voorbereidende werkzaamheden verricht.. Radiateur weg + reservoir, ruitenwisservloeistof weg, steun naar uitlaat losgemaakt, schakelstang los gemaakt, benzineleidingen losgemaakt en nog wat kleine dingen... |
|
||||
|
||||
oo jeee, dat ziet er uit alsof deze polo een grondige behandeling krijgt!
Goedgoedgoed!!
|
|||
|
|||
zo zo je gaat serieus te werk !!!!
goed bezig, ga zo door ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
goed bezig jonge!
|
|||
|
|||
Ook hier maar eens omhoog schoppen!
Foto's |
|
||||
|
||||
Dat ziet er al heel veel beter uit, ga zo door!
|
|
||||
|
||||
Hee Mark ziet er goed uit.
Heb je nog plannen met de motor ?
|
||||
|
||||
heel vet project... ik blijf het zeker volgen!!! Vind die kleur ook wel stoer(H)
|
||||
|
||||
ja zkr mooi project alleen die bult werk die je erbij krijgt hahaha
maar ja studenten hebben toch tijd zat he succes |
|
|||
|
|||
Studenten?? Ik werk al een jaar of 4 nu ..
De motor wordt gereinigd en wat opgefrist en komt er dan weer terug in te hangen.. voordat hij eruit ging heb ik een grote beurt gedaan en hem goed laten afstellen en liep hij super. Een andere motor is dus nu niet men grootste wens, er gaat al genoeg geld naar het opknappen van de kas.. En je moet natuurlijk altijd nog wat te doen hebben als hij straks weer strak in de lak staat Ik hoop dat de wagen in maart/april richting spuiter kan.. Maar aangezien ik alleen zaterdagen kan werken moet ik er nog aardig aan trekken! |
|
|||
|
|||
Ben weer verder gegaan met wat schoonmaak werkzaamheden.. Ben vandaag begonnen met het reinigen achter het schutbord en de onderkant van de motorkap.. Alweer viel de rottigheid reuze mee! Wanneer zal ik nu eens echt iets rots tegen komen ??
accuwak?? |
|
||||
|
||||
Waar blijven de up-date's ????
|
|||
|
|||
ziet er al zeer goed uit ga zo door.
|
|||
|
|||
Tja updates.....
Ik heb eigenlijk de laatste keer alleen nog maar schoon gemaakt (zucht), maar hij was idd goed geconserveerd Toen kwam carnaval, afgelopen zaterdag stond ik met vlaai en koffie in loods om te beginnen en toen kwam men pieperdienst roet (letterlijk) in het eten gooien (ik werk bij een brandschadebedrijf ) Komende zaterdag ga ik de loodseigenaar helpen met wat dingen dus komt er ook weer weinig van terecht.. Maar goed aangezien hij me deze mooie ruimte biedt hoort er wel wat tegenover te staan natuurlijk... Dus al met al zullen de eerste updates pas volgende week zaterdag komen Maar goed het eet geen brood en deze zomer klaar had ik me toch al uit men kop gezet! |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit mark ga zo door ik zal hm nog wel eens zien denk ik gr ronnie..
|
|||
|
|||
Quote:
Met wat geduld gaat dat zeker goed komen! |
|
|||
|
|||
Super schone polo met dito kleur.
Je werk ziet er zeer goed uit. |
|
||||
|
||||
mijn ouders hebben ooit ook zo'n polotje gehad, die is helaas door een ander aangereden terwijl ie geparkeert stond voor het huis (helaas maar waar)
hopelijk wordt dit een leuk project, je bent al goed bezig |
|
||||
|
||||
Prachtig zo'n polootje1! Mooi project zeg
|
|||
|
|||
Met de voetjes van de vloer
|