|
|||
|
|||
Quote:
Het raamframe wordt er dus later ingezet? Ik dacht dat je een kap met of zonder ruit kon bestellen, maar blijkbaar kan je altijd achteraf er een ruit inzetten? In dat geval heb ik niks gezegd! Of jawel: je gecomplimenteerd met de staat van je cabrio en met de prachtige winterwielen uiteraard!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank u voor het compliment dan
|
||||
|
||||
Vandaag zag ik dat mijn temperatuur tot maximum 1/4 opliep. Niet genoeg dus, als ik gewoon stilstond met draaiende motor kwam alles in orde. Ik veronderstel dus dat mijn thermostaat de geest geeft gegeven. Nu zit een stuk karton voor de radiator zodat de temperatuur toch normaal oploopt en ik toch warm zou hebben. Omdat mijn voorschakelweerstand van men kachel kaduuk is blaast de kachel niet en word gewoon de rijwind in de auto verwarmd. Hoe warmer het koelwater, hoe warmer de cabby binnenin is .
Heeft toevallig iemand nog een voorschakelweerstan over? groeten FGizmoS
|
||||
|
||||
Ik ben dus van koers veranderd.
De cabrio is verkocht en een mk2 gti 16v is de nieuwe vervanger.