![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Quote:
|
||||
|
||||
![]() klopt, Jaap rijdt nu voorlopig rond in mijn caddy
![]() |
|
||||
|
||||
![]() en Rochelle in je Golf, en zelf moet je nu fietsen ...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee, het is Rochelle's Golf en ik rij erin...
Ze is eindelijk es aan haar rijbewijs begonnen en moet volgende maand afrijden, maar had zich de Golf een half jaar geleden al toegeeigend ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik ook om een aanhangwagen van te maken ![]()
|
||||
|
||||
![]() ja shit hit the fan... ipv 3 rijdende heb ik er nu dus geen.
5 kapotte auto's verspreid over het hele land. denk dat ik over 2 weken vakantie probeer te nemen.. een oprijwagen huur, en een paar dagen lang van alles ga rondslepen..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mooie uitdaging wordt dat dan om die rijdend te krijgen ![]() Zorg ervoor dat je iets leent wat onderweg niet kapotgaat, anders kom je nog niet in huis... Wel lullig van die hoofdremcilinder zeg. Heb je de verkoper er nog over bericht of niet? Hij zal t wel raar vinden dat ie zn pas verkochte caddy wat verderop in de straat een week lang ziet staan, niet? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hij staat een dorp verder, maar hij weet ervan.. wil zowieso nog een keer langs om de 2e caddy verder te slopen, zeker nu kan ik nog wel meer onderdelen van dat ding gebruiken.
|
||||
|
||||
![]() Mooie basis om iets van te maken, wel jammer van de tegenslagen.
Succes ermee ![]()
|
||||
|
||||
![]() dus er staat nu ergens een gratis caddy langs de kant van de weg
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto.
Lijkt me wel goed eng als je op zo'n kruispunt afgaat en de remmen doen niks...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja ach, tblijft een klein dorp. kans dat er ook echt iets op dat kruispunt rijd is niet groot.. maar een prettig gevoel was het niet
|
||||
|
||||
![]() zuur zeg, maja wel leuk als hij het straks weer doet, na mijn liefde in de USA (Chevrolet K2500) heb ik wel een zwak overgehouden aan pickups