|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
kleur van die corrado deuren met elektro ramen???
en natuurlijk de vraagprijs. |
|
|||
|
|||
Heb je toevallig nog een achterklep liggen golf 2 kleurcode L94E oakgreen
|
|||
|
|||
Quote:
Kleur is rood En verder weet ik geen kleur nr`s het is al gedemonteerd, dus word een beetje moeilijk om te achterhalen dan natuurlijk. |
|
|||
|
|||
up
|
|
||||
|
||||
Ik ben opzoek naar een goede linkerspiegel voor een mk3.
Handmatige bediening, met mat zwarte kap (dus niet gespoten) Van de spiegel die nu op mn auto zit rammelt al het plastic.. iemand is er iets te wild langs gelopen.. En ik ben ook nog opzoek naar een goede antenne voor achterop het dak. Omdat bij mij het onderste rubbertje/ringetje afgebroken is.. (als je die los hebt, dan mag dat ook) Ik hoor het wel, stuur maar een PB als je iets hebt. |
|
||||
|
||||
Heb je ook mechanisme van electrische ramen golf 2 nieuwe type deuren. ben hiernaar opzoek met spoed
|
|
|||
|
|||
Die zoek ik zelf ook blackphantom.
|
|
|||
|
|||
ik ben op zoek naar het kachel plaatje op het dashboard voor een golf2 als je begrijpt. ook zoek ik de ronde standenschakelaar die hier op zit.
|
|
||||
|
||||
Ik wil graag een volledig gespoten voor en achterbumper voor de mk3 (vento/golf) En ook een optie op de vento grill
|
|
|||
|
|||
Heeft u toevallig ook een type 36 remtang/klauw liggen? Voor een golf2 als je achter de auto staat rechts
|
|
|||
|
|||
Ja heb ik, 2 zo goed als nieuwe. Maar daar hadden we al pb contact over gehad. Denk dat je ze te duur vond.
Eventueel heb ik na volgend weekend nog 2 gebruikte over, zover ik nu weet in goed werkende staat. |
|
|||
|
|||
heeft u nog spullen voor een lupo, ben nl opzoek naar een hoeden plank en wat styling stuffs
|
|
|||
|
|||
Sorry Lupo heb ik niks van.
Voor de rest , graag even bellen oerdag op 06-55786695. Ik zie namelijk dat ik nogal wat vragen gemist heb. |
|
|||
|
|||
hallo ik zoek een dashbord cover van een passat 32b bwj. +-82
dat is het kapje die de ruimte tussen de tellers en het dashbord afsluit en tevens houder van de licht schakelaar is . hier is die van mij papot gr. rob |
|
|||
|
|||
sorry, heb ik niet voor je liggen.
|
|
|||
|
|||
remklauwen
heb je net een setje remklauwen(achter) van een gti golf 2 ?
mvg k.verhees |
|
|||
|
|||
Ik ben nog op zoek naar dikke voorbumper is die er eventueel nog het liefst met steunen.
Mvg Sven |
|
||||
|
||||
heb je nog dikke voor bumpers liggen het liefste met gaten voor mist licht zoniet ook geen probleem laat wat horen pls
|
|
|||
|
|||
Voor mijn 5deurs 1990 GTI: Motorkap en voordeur en achterdeur links?
|
|||
|
|||
topis is 2 jaar geleden voor het laatst beantwoord
zou alles niet al eens verkocht zijn????? |