|
||||
|
||||
beetje dimmen, guys....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Negeren die slappe humor.. Ik neem aan dat dit niet zomaar kan. Bij een beetje productie auto kan je alleen sporing en met een beetje moeite de caster stellen. Om camber te stellen moet je aan de vooras : Of je toplagerbevestiging kunnen verplaatsen in het horizontale vlak Of je onderste fuseepunt kunnen verplaatsen in de breedte richting. Dit kan volgens mij niet (zonder aanpassingen) bij een golf1 Achter is camber sowieso niet te stellen (origineel dan..) Door andere astappen te monteren (met een andere bevestigingshoek) zou het eventueel kunnen volgens mij. Ben geen Golf1 expert, als iemand het zeker weet, hoor ik het graag!!
|
||||
|
||||
Voren, instelbare toplagers kopen..
Achter, andere astappen, of ringetjes ertussen... @Breadfan, die drinken goed bier???
|
||||
|
||||
Bij een Golf 1 kan je voor wel degelijk een beetje camber instellen, door de fuseebevestiging tov de schokbreker iets te verstellen.
|
|
||||
|
||||
dus dat kan.. Ok. Zit de fusee met een kleine sleufverbinding aan de veerpoot?
|
||||
|
||||
Yes, en de bovenste bout heeft zelfs een excentrische borst zodat je door draaien eenvoudig camber kunt verstellen.
Achter kan het echter niet eenvoudig (althans, bij Golf 1), zou kunnen door de bevestigingshoek van de astap de wijzigen.