|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik sluit me ook aan bij de rest!
Toen ik je foto`s zag dacht ik...mooi! Alleen een schroefset en dikke wielen kopen en je hebt een vreselijk dikke golf:
|
||||
|
||||
orgineel spul bewaar ik
als ik van gedachten verander wil ik hem ongeveer het zelfde als de 1e foto die gepost is... |
|
||||
|
||||
Leuk Golfje.
En als jij dingen als bumpers wil veranderen, ga je gang. 't Zit er allemaal maar op geschroefd, dus wil je het weer terug is het in 'n half uurtje gedaan. Vooral als je de originele spullen bewaard. Mijn keus zou ook zijn de auto gewoon mooi op te knappen en origineel te laten, maarja, 't is mijn Golfie niet. Veel plezier d'r mee in ieder geval.
|
|||
|
|||
Welkom niet te veel aan veranderen
alleen het 16V logo achterop onder GTI terug zetten Als je GTI/ G60 bumpers er op wilt moet je ook andere spadborden ivm bevesteging van de hoeken Bij dunne zit er 1 gat en bij de dikke 2 gaten met een groter plastic lip |
|
||||
|
||||
@ breadfan: Zo denk ik nou ook, en zoveel ruimte nemen die dunne bumpers ook niet in....
@ Golf mkII 16v: i know, heb het ook gedaan met mn vorige golf was een 1.6 PN. Had ook dunne bumpers en heb ik ook G60 bumpers opgezet. maar weet iemand een mooie oplossing voor mn rooie bies. hij is vervaalt of kan je die grillen opnieuw kopen |
|
||||
|
||||
Vraag voor die bies effe aan Oldskool (zoiets heet ie geloof ik).
Hij heeft dat ook bij zin Jetta grill gedaan, en het ziet er erg vet uit bij de zijne.
|
|||
|
|||
Quote:
www.artaparts.nl Is wel immi |
|
||||
|
||||
heb gisteravond besloten dat in ieder geval de G60bumpers even van de baan zijn...
Volgende maand komt er een PowerOhr op, met een K&N inlegfilter. En een origineel GTI 16V Logo voor op mn gril verder is het "to do" lijstje nu als volgt: - Heldere lampen en achterlichten (twijfel toch nog) - Schroefset - BBS 2delige velgen - Dubbelrond einddemper (2x102) ik zit alleen in een twijfel... De einddemper die ik ga kopen komt bij Atec-Tuning vandaan. Alleen daaruit kan ik kiezen tussen: enkelwandig of dubbelwandig. Wat bedoelen ze hiermee??? weet iemand dat? |
|
||||
|
||||
een mooie srohr is tien keer mooier dan dat dubbelspijp troep
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 07-09-2007 at 17:11. |
|
||||
|
||||
Dikke schroefset kopen en mooie originele velgen dus geen BBS. |
|
||||
|
||||
Quote:
ik vind een dubbele pijp mooi wil alleen het verschil weten tussen dubbelwandig en enkelwandig :P |
|
||||
|
||||
Het zou eeuwig zonde zijn als je die auto zou gaan veranderen.
Hoe vaak vind je nog een GTI in zo'n originele staat? |
|
||||
|
||||
Yep, ik zeg voor de volledigheid nog maar een keer dat ik eens ben met de mensen hierboven
Die dubbelloops kanonnen zijn zo 1999
|
||||
|
||||
wat voor pot moet ik erdan ondergooie?
enkelloops? heb vanmiddag ook ff mn auto gepoetst en mn bumpers ff opgefrist fototje: |
|
||||
|
||||
dit is toch wel een hele fijne auto en met een mooi einddempertje. maar je moet ervan houden.
doe wat jezelf mooi vind, maar bedenk wel dat als je er een dikke pijp onder gooit, dat mensen misschien niet zo reageren zoals je wilt. puur om het feit (zoals je jezelf al had gemerkt) dat er heel wat mensen zijn hier die van origineel houden met een mooie verlaging en goede techniek. |
|
||||
|
||||
Je treft hier wel het goede forum !
Ik heb ook jaren lang dikke bumpers op auto's gezet en dikke 2x100 mm dempers ,maar ik ben toch ook uiteindelijk een beetje tot bezinning gekomen (tenminste met de golf dan ) Hier is de mijne ,al is het geen GTI ,maar heb wel de stijl ervan in de auto verwerkt . Ik zeg ,dunne bumpers ,dikke wielen ,en verlagen ,maar ,zoals te zien bij mijn eigen witte jetta ,moet ook jij je eigen keus maken ,en doen wat jij mooi vind ! Succes er mee !
|
||||
|
||||
Dan neem je ZO'N basis, en dan heb je ZULKE plannen...
Marktplaats staat vol met gare GTI's waar je je een jaar lang op kunt uitleven om ze vervolgens uit pure verveling weer weg te schijten. Ik denk dat er op dit forum wel lui zijn die perfect ruilmateriaal voor je hebben.
|
||||
|
||||
Ik bied je er 1000 euro voor!
|
||||
|
||||
Quote:
Joa, ik wil wel ruilen hoor. Die dubbele dikke potten zijn ook helemaal niks. Maak er gewoon wat netjes van en hou het een beetje in de stijl van de auto. Ik weet dat het jouw Golfje is, maar 't is gewoon jammer als iets dat er nu zo netjes uitziet dalijk helemaal "verpimpt" wordt. Begin eens met hem wat lager te zetten. Hoeft niet eens helemaal tegen de grond, maar gewoon iets van die jeep hoogte af. Dan denk je al gelijk heel anders over de auto. Was bij mij in ieder geval wel het geval. Doe d'r dan nog wat leuke velgjes bij en je bent al heel tevreden. Als je daarna nog die luchtkanonnen d'r onder wil zetten proberen we je wel op een andere manier d'r van af te brengen.