|
|||
|
|||
mooie golf domi succes er mee.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal eens . En veel te vaak zien we best goeie en nette auto's hiervoor verknalt worden. Een echte rat is leuk, maar er een maken van een knappe auto vind ik geen liefhebberij . Maar verder een leuk golfie domi, ben benieuwd hoe die word!
|
|||
|
|||
Inmiddels is de golf verlaagd. Moet zeggen dat het best wel een verschil is hahaha
Je voelt nu elke oneffenheid in de weg. Foto,s komen vanaaf wel even. |
|
|||
|
|||
Foto,s op pagina 1.
|
|
||||
|
||||
beter!!
|
||||
|
||||
Veel beter, maar wanneer ga je hem nou eindelijk eens wassen?
|
|||
|
|||
Lijkt idd beter. Het laatste stukje weg naar ons werk ligt eruit. dus moet haaste elke dag door de blubber en klei baggeren. Daarom is ie zo goor.En dat terwijl ik elk weekend de auto was.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik haat blubber. Of je auto moet een krot zijn, dan is blubber 't mooiste dat d'r is. Koop een krot d'r bij voor naar 't werk te gaan. Excuus d'r voor heb je in ieder geval al.
|
|||
|
|||
Mooi wagentje Domi.
Succes ermnee !!
|
||||
|
||||
Mooie golf, zeker iets waar je wat moois van kan maken. Vindt dat kleurtje echt super met smalle bumpers...
Lekker laten zo, redelijk laag ben je nu al, nu nog een mooie set wielen en je hebt een super gave golf 2!! Veel plezier ermee en succes..
|
||||
|
||||
Staat hem een stuk beter zo! Misschien aan de voorkant nog een setje verlagende veerschotels?
Nu nog een setje BBS scoren!
|
|||
|
|||
Quote:
Hahaha, Velgen heb ik al. Ik heb hier nog 8 pirelli velgen liggen. de 4 mooiste zijn voor de type 1 GTI, de andere 4 kan ik wel onder de golf 2 doen. Verlaagde veerschotels????? |
|
||||
|
||||
Lijkt alsof hij achter net wat lager staat dan voor (beetje moeilijk beoordelen vanaf een foto, dus misschien vertekent het ook wel wat). Als er geen schroefset maar een vaste verlagingsset onder zit kun je dergelijke veerschotels aan de voorkant monteren, dan pak je nog 1 á 1,5 cm.
|
|||
|
|||
Acter is ie idd ook lager. Daar moet ik nog even mee aan de gang. Even wat bumpstops er tussen.
Vanmorgen ook even een originle GTI dubbelpijps einddemper gemonteerd |
|
|||
|
|||
Vanavond een set originele mistlampen gehaald incl beugels en kabelboom. Dat wordt het weekend weet even prutsen
|
|
|||
|
|||